Erfaringer med reaktion/ikke reaktion på MFR-vaccination søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. april 2008

Mette-Marie

Hej Piger, Bassemanden skal have sin MFR-vaccination i morgen...:'( Har jeres børn reageret på MFR-vaccinen? :(og hvordan? kh(H) Mette-Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

Loggidut

mine knægte har begge fået dem, og den yngste af drengene har lige fået hans 12 års....
det var blot et lille prik i skulderen...og ikke noget han blev dårlig af.

jeg kan knap nok huske hvad reaktionen var på dem da de var små, men mener ikke der var nogen.

og debatten om hvorvidt de kan blive autister af den vac. så mener jeg det i et tv program blev fejet af bordet!
men du kan google det...

Anmeld

3. april 2008

Mette-Marie

Hejsa,
Jeg er ikke bekymret om autist-skrønen, men tænker mere på feber, udslet m.m :(. På Autistforeningens hjemmeside, afviser de pure sammenhængen;)

Tak for svar
(H)

Anmeld

3. april 2008

camillawp1982

Hej :)

Jeg har selv autisme i mild grad, det man også kalder Aspergers syndrom. MFR-vaccine kan IKKE give autisme, men den kan i meget få (ekstremt få, vist kun ca. 5 på verdensplan) tilfælde give mennegitis som ubehandlet kan medføre en hjerneskade som minder om autisme. Det er det der snyder, så man tror at børnene får autisme af det. Men for at barnet skal få sådan en hjerneskade skal det altså først være ekstremt uheldig at få mennegitis og derefter blive omsorgssvigtet i ekstremt grad ved udeladelse af behandling. Og det sker jo ikke hvis forældrene er ved deres fulde fem, for enhver ordentlig mor/far vil jo reagere hvis barnet bliver sygt med symptomer på mennegitis.

MVH Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.