Ny kasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
5 svar
2 synes godt om
10. juli 2015

debattør-34163

Jeg er gravid i 12. uge. Det har været meget frem og tilbage med om jeg ville det eller ej, jeg har taget en beslutning om deg vil jeg gerne. Men mit hoved er fyldt med tanker om det at blive mor, og især skræmmer det mig at jeg ikke længere selv er "den lille pige" i mine forældres øjne. Jeg skal være voksen nu og klare mig selv, men har så meget btug for at være i tvivl og ikke være voksen. Har store tudeture som går udiver min kæreste som ingenting forstår. Syntes det er uendeligt svært. Hvad tænker andre nu om mig, er jeg kommet i en ny "boks". Ville gerne bare slappe af og nyde min graviditet, men det er svært. Er det helt almindeligt at være fortvivlet over morrolle og omverdens syn på en.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2015

Morjanne76

Men du er jo stadig voksen, om du får et barn eller ej?

Tror ikke omverden ser dig anderledes, der er nok bare nogle ting inde i dig selv, der skal falde plads, hvilket er normalt. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

SandraXOXO

Det er jo okay ikke at være klar til at blive mor. Det er en rigtig svær og hård ting at blive. Hvis du virkelig ikke føler dig klar. Så få en abort. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

TNBC

Nu vil jeg ikke være mistænksom, men der var for noget tid siden  en person, der oprettede startindlæg med navnet debattør-(og så numre) men svarede aldrig og så lige pludselig kom der et nyt med debattør 

-(numre) og det var nogle ret mærkelige indlæg. Så da jeg så navnet, tænkte jeg ågh gud, dem igen.

Anmeld Citér

17. juli 2015

debattør-34163

Morjanne76 skriver:

Men du er jo stadig voksen, om du får et barn eller ej?

Tror ikke omverden ser dig anderledes, der er nok bare nogle ting inde i dig selv, der skal falde plads, hvilket er normalt. 

det er vist bare sådan noget som det du skriver jeg har brug for at høre. Tak.

Anmeld Citér

17. juli 2015

debattør-34163

Yurie skriver:

Nu vil jeg ikke være mistænksom, men der var for noget tid siden  en person, der oprettede startindlæg med navnet debattør-(og så numre) men svarede aldrig og så lige pludselig kom der et nyt med debattør 

-(numre) og det var nogle ret mærkelige indlæg. Så da jeg så navnet, tænkte jeg ågh gud, dem igen.

jeg er skam ægte nok.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.