Hjemmeboende med barn og SU..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg står i den super kedelige situation at jeg nok er på vej væk fra min kæreste. Min eneste mulighed er desværre hos mine forældre lige nu..  Jeg venter desværre også barn.. 

Vil jeg få hjemmeboende SU som hjemmeboende, trods at jeg er forsørger..? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

Monski

Anonym skriver:

Jeg står i den super kedelige situation at jeg nok er på vej væk fra min kæreste. Min eneste mulighed er desværre hos mine forældre lige nu..  Jeg venter desværre også barn.. 

Jeg er ret sikker på at du vil få sats som enlig forsørger, selvom du bor hjemme 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Jeg er ret sikker på at du vil få sats som enlig forsørger, selvom du bor hjemme 

Kunne ikke rigtig finde det på SU hjemmesiden.. Ville være dybt på skideren, hvis jeg fik hjemmeboende.. Det er en rigtig træls situation det her  

Anmeld Citér

9. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Kunne ikke rigtig finde det på SU hjemmesiden.. Ville være dybt på skideren, hvis jeg fik hjemmeboende.. Det er en rigtig træls situation det her  

Der står noget her: http://www.su.dk/SAERLIGSTOETTE/FORAELDRE/OEKONOMI/Sider/default.aspx

Anmeld Citér

9. juli 2015

Tiggi

Som jeg læser det vil du få den højeste hjemmeboende sats + forsørgertilægget på 5900 kr :-) håber at det hjælper dig :-) 

http://www.su.dk/SaerligStoette/satser/Sider/default.aspx

Anmeld Citér

10. juli 2015

Fremad

Nej du vil desværre få som hjemmeboende trods det du har barn....

Rigtig øv.... 

Anmeld Citér

10. juli 2015

lineog4

Anonym skriver:

Ret sikker på du får som hjemmeboende - gjorde jeg. Ved ikke med forsørgertillægget for det eksisterede ikke den gang.

Håber du kan bo husfrit hos dine forældre for så i hvert fald mens du er på barsel burde hjemmeboende su kunne række

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.