hvilken klapvogn har i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
11 svar
3 synes godt om
9. juli 2015

jean1899

hej

hvilken klapvogn har i.

og hvilken klapvogn skal man købe.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

Augustmama

Vi har denne  http://www.babysam.dk/barnevogne/klapvogne/agis-m-air-4-klapvogn-moon-dust 

og vi er virkelig glade for den! 

Men hvad man skal købe, det kommer jo an på hvad ens behov er

Anmeld Citér

9. juli 2015

B&J

Vi brugte og har en emmaljunga den kan ligge helt ned så han også kunne bruge den til at sove med og da vi ingen vil har skulle den kunne holde til noget og det er en super super klapvogn 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Carina:-)

Har en Emmaljunga Cerox både en alm og en tvilling og den er fantastisk

De kan sove i den og når der er overlæder på er den lige så god som en barnevogn .

Har også en Emmaljunga Scooter stående den har vi dog ikke fået brugt andet end et par gange da styret ikke er vendbar men kvalliteten er helt i top og den er god hvis man ikke har så stor en bil da den fylder mindre end Ceroxen . 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Emisoph

Emmaljunga Cerox 

Dejligt med vendbart styr og at den kan lægges helt ned. God terrængående, knap så handy i feks butikker, men alt i alt er vi rigtig glade for den 

Anmeld Citér

9. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har en emmaljung super nitro. En super lækker vogn! Den kan vendes (det er dog selve sædet der bliver løftet af og vendt, ikke styret der kan vendes) og har svingbare hjul der kan låses fast. 

Du kan læse mere om den her http://www.emmaljunga.dk/barnevogne/super-nitro/

Anmeld Citér

9. juli 2015

Christabelle

Vi har en Emmaljunga Nitro City. Den kan lægges helt ned så vores datter kan sove i den og så kan den vendes så hun enten kan se fremad eller mod os. Og så ELSKER jeg drejehjulene

Anmeld Citér

9. juli 2015

Sissel

Baby jogger City elite

den er vi SUPER glade for.. Og ser rigtig mange af den i gadebilledet

Anmeld Citér

9. juli 2015

L-Mortil3

Vi har den sweiss'iske klapvogn Herqules Razor 6 spin. Det er vores absolutte yngling! Har før haft både emaljunga og City . Denne fik vi købt brugt da vi solgte den første vi havde da vores ældste var for stor, da lillebror kom troede vi så vi kunne "nøjes" med en anden, men nej... Vi måtte på jagt efter drømmevognen ��

Anmeld Citér

9. juli 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg havde en emmaljunga Cerox til den første ... Lækker vogn men blev aldrig glad for den da jeg synes den var tung at dreje men har også svage skuldre... Solgte den da vi fik nr to og købtecen City elite og den er bare så god,nem at dreje og så fylder den meget mindre i bilen... Eneste minusser at styret ikke kan vendes 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.