Bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2015

Anonym trådstarter

Hvilken bæresele vil i anbefale til et nybagt forældrepar? Den skal kunne bruges fra nyfødt og nogle år frem og også gerne se lidt lækker ud. Desuden skal den være velegnet til små mennesker, dvs jeg er lav (160) og tynd. Kom gerne med jeres råd og erfaringer! Tusinde tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

tarkoflen

Anonym skriver:

Hvilken bæresele vil i anbefale til et nybagt forældrepar? Den skal kunne bruges fra nyfødt og nogle år frem og også gerne se lidt lækker ud. Desuden skal den være velegnet til små mennesker, dvs jeg er lav (160) og tynd. Kom gerne med jeres råd og erfaringer! Tusinde tak 

Vi elsker vores manduca den kan bruges fra 3-20 kg, så med mindre l får en lige så lille basse som os kan den bruges fra nyfødt du skal ikke tilkøbe en babyindsats eller andet, der ud over er den ergonomisk korrekt både for jer og for baby, kæmpe plus i min bog jeg gik forleden op til nine forældremed Thea på godt 2 år og vel en 12 kg på maven uden problemer, det er en tur der tog ca 15 minutter så stor anbefaling herfra  

Anmeld Citér

9. juli 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ergobaby 360 har den ikke selv, men kender en del der har den og er glade for den. Den er ergonomisk korrekt både for baby og forældre og alsidig så barnet kan vende ind, ud, på ryggen, og på hoften. Og der er babyindsats til  

min veninde fra mødregruppen har den bla, og hun er ikke særlig høj  

Jeg selv er mere til bindeløsninger, så jeg har en meitai (fra 4mdr) den er jeg super glad for  

Anmeld Citér

9. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

vi har en BabyBjørn bæresele... jeg har været rigtig glad for den, men vi bruger den ikke rigtig mere, for Elise kan ikke sidde stille længe nok til at gide sidde i den... 

Anmeld Citér

9. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har en ergobaby bæresele, som jeg er meget glad for! 

Det er ikke helt den samme som den der allerede er nævnt, da baby kun kan vende indad når den sidder på maven. Altså mave mod mave. Men den kan også sidde på hoften og på ryggen. Lenora på 1 år og 10 kg sad i den og sov da vi skulle fra hotellet kl 21 og vente 2 timer i lufthavnen før vi kunne komme ombord på flyet til DK. Hun sidder også i den, på min ryg, hver gang jeg skal vasketøj. - Fra 2. sal og over til vaskeriet og op igen. 

Hvis du tilkøber en babyindsats kan den bruges fra 0-3 år. Ca

Uden babyindsatsen skal baby selv kunne holde hovedet først, dvs være ca 2-3 mdr. 

Selen er også ergonomisk korrekt for både dig og baby

Anmeld Citér

9. juli 2015

Emisoph

http://koalabarn.dk/alle-produkter/38-ergobaby-bundle-of-joy-original.html?combination=342#/farve-nightsky

Denne og den er og har været fantastisk! Ligefra fødslen og til nu (10 måneder)

Både min kæreste og jeg bruger den. Jeg er 162 og kæresten er 180

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.