Fødselstaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.594 visninger
8 svar
4 synes godt om
9. juli 2015

Diosa85

Nu nærmer min termin sig med hastige skridt, kun lige knap 3 uger tilbage og tænker at begynde at pakke taske til hospitalet. 

Men hvad skal man have med? 

Jeg skal føde på Herlev og synes ikke den liste der står på deres side hjælper mig så meget. 

Så kunne godt tænke mig at høre hvad i andre pakker ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

A.n.onym.

Er indlagt på Herlev pt. Man skal have sin egen babydyne med, i hvertfald på patienthotellet

Anmeld Citér

9. juli 2015

Diosa85

MommyK skriver:

Er indlagt på Herlev pt. Man skal have sin egen babydyne med, i hvertfald på patienthotellet

Det stod også på deres hjemmeside og sengetøj dertil også. 

Men hvor meget tøj til den lille skal man have med? Og hvad med bleer, sutter, stofbleer osv

Anmeld Citér

9. juli 2015

A.n.onym.

Det stod også på deres hjemmeside og sengetøj dertil også. 

Men hvor meget tøj til den lille skal man have med? Og hvad med bleer, sutter, stofbleer osv

Der er bleer osv. hernede - tøj har jeg pakket 4 sæt, skal være her 2 nætter, tja det er svært, men tænker hellere lidt for meget end for lidt, det fylder jo ikke så meget. Husk forresten sæbe og shampoo til når du skal bade, det var jeg glad for at have husket ��

Anmeld Citér

9. juli 2015

Diosa85

MommyK skriver:

Der er bleer osv. hernede - tøj har jeg pakket 4 sæt, skal være her 2 nætter, tja det er svært, men tænker hellere lidt for meget end for lidt, det fylder jo ikke så meget. Husk forresten sæbe og shampoo til når du skal bade, det var jeg glad for at have husket ��

Tak det er meget rart at vide. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

A.n.onym.

Diosa85 skriver:

Tak det er meget rart at vide. 

Held og lykke - synes vi har fået en rigtig god behandling og er meget tilfredse med opholdet

Anmeld Citér

9. juli 2015

Diosa85

MommyK skriver:

Held og lykke - synes vi har fået en rigtig god behandling og er meget tilfredse med opholdet

Jo tak. Og tillykke med jeres lille 

godt at høre at der er god behandling. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Vil anbefale dig at huske nogle gode underbukser et tak større ind du plejer at bruge jeg måtte sende min mor ud at købe nogle til mig og komme med da man er meget øm efter en fødsel og de store bind  fylder osse meget. 

Og vis du gerne lige vil vaskes uden at skulle til at tørre hår så en bade hætte jeg har langt hår så manglede godt nok en 

Ellers 

Dyne til den lille 

2-3 bodyer 

Natdragter med knapper i benene 

En lille hue 

2-4 stof bleer 

Løst tøj til dig selv 

Oplader til mobilen 

Snak i form af sotervand - slik til dig og manden 

Hårbørste og noget til at sætte håret op med vis du har langt hår self 

Klip klapper er osse rare at have med 

Hm det var lige hvad jeg kunne huske lige nu 

Når jo og et sæt tøj til manden da han godt kan blive lidt fedet ind i foster fedt når han holder baby 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Diosa85

anna111 skriver:

Vil anbefale dig at huske nogle gode underbukser et tak større ind du plejer at bruge jeg måtte sende min mor ud at købe nogle til mig og komme med da man er meget øm efter en fødsel og de store bind  fylder osse meget. 

Og vis du gerne lige vil vaskes uden at skulle til at tørre hår så en bade hætte jeg har langt hår så manglede godt nok en 

Ellers 

Dyne til den lille 

2-3 bodyer 

Natdragter med knapper i benene 

En lille hue 

2-4 stof bleer 

Løst tøj til dig selv 

Oplader til mobilen 

Snak i form af sotervand - slik til dig og manden 

Hårbørste og noget til at sætte håret op med vis du har langt hår self 

Klip klapper er osse rare at have med 

Hm det var lige hvad jeg kunne huske lige nu 

Når jo og et sæt tøj til manden da han godt kan blive lidt fedet ind i foster fedt når han holder baby 

Fantastisk. Mange tak. 

Synes dog stadig det er mega svært. Men det er mere det at vælge hvad for noget tøj han skal have med når der er så meget at vælge mellem. Og med det her vejr så ved man jo ikk hvad man kan forvente om 3 uger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.