Halløjsa baby.dk
Jeg har lige et par spørgsmål angående økonomi. Håber virkelig nogle kan hjælpe mig lidt.
Jeg står i en lidt træls situation, at jeg havde fået en elevplads med dato for opstart. 3 dage før jeg skulle starte, ringede han og sagde at han havde sat jobbet til anden side 

Virkelig frustrerende, da dette ligesom ødelagde hele vores økonomi. Jeg gik på skole, men havde selvfølgelig meldt mig ud. Dette medfører jo så at jeg ingen SU får i sommerferien/juli måned. Det er hvad det er. Vi har en opsparing og vi klarer os på det, så vi ikke skal låne penge. 
Jeg starter igen til august på uddannelse - anden retning, da jeg har svært ved at finde elevpladser, men søger stadig elevpladser.
Spørgsmål:
Min kæreste og jeg ønsker os brændende et barn. Min kæreste er 34, jeg 27 og kan mærke at det fylder utrolig meget i vores hverdag. Men hvad har jeg af muligheder, i forhold til økonomi? - Det har holdt mig/os tilbage, da jeg i snart et år har forsøgt at finde en elevplads.
Den uddannelse jeg starter på er et grundforløb, dvs. ca. 20 uger, hvor jeg vil modtage SU.
Hvis jeg får en elevplads, vil det være elevløn jeg er på. Hvilke muligheder vil jeg da have, hvis jeg bliver gravid?
Muligheden er selvfølgelig at vente, hvilket selvfølgelig kan lade sig gøre, men det er svært, men det kender I vel til, som også har være skrukke. - og ikke mindst haft en mand der er ligeså skruk
Men en god løsning ville ikke være dårligt.