KH-modtager samlever med en fleksjobber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juli 2015

MizzMommy2015

Hejsa mødre 

Jeg bor sammen med min kæreste som jo er i fleksjob, jeg har en datter på 5 år fra tidligere forhold og har lige fået godkendt kontanthjælp, men har ikke fået en sats, så ved ikke hvad jeg får udbetalt i slutningen af måneden, og det ville da være rart at vide, da jeg har termin i starten af næste måned. 

Nogle KH-modtagere herinde der bor sammen med en fleksjobber og kan fortælle hvad de får? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

SandraXOXO

MizzMommy2015 skriver:

Hejsa mødre 

Jeg bor sammen med min kæreste som jo er i fleksjob, jeg har en datter på 5 år fra tidligere forhold og har lige fået godkendt kontanthjælp, men har ikke fået en sats, så ved ikke hvad jeg får udbetalt i slutningen af måneden, og det ville da være rart at vide, da jeg har termin i starten af næste måned. 

Nogle KH-modtagere herinde der bor sammen med en fleksjobber og kan fortælle hvad de får? 

Hvis du er på barsel og skal have kh, får du vel bare 14xxx før skat? Medmindre i er gift og ramt af gensidig forsørgerpligt. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Mimic

MizzMommy2015 skriver:

Hejsa mødre 

hvis i begge er over 25 bliver i ramt af gensidig forsørgelsespligt og du skal derfor sende hans lønseddel ind hver måned (ring evt. og hør ydelseskontoret i din kommune)

Da det ene barn ikke er fællesbarn, men et "særbarn" har din kæreste delvis forsørgelsespligt over h*n.

Når i får barn sammen er der uden tvivl gensidig forsørgerpligt og derfor bliver din udbetaling regnet ud fra hvor meget han får hver måned.

Jeg får pt. 7.500 udbetalt hver måned.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.