Lorte møg dag!! SU!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. juli 2015

Anonym trådstarter

JA!  Andre i samme båd? 

jeg venter mig, med termin 7/8. dog pga omstændigheder sker det omkring slut juli. . 

I start juni får jeg styr på min SU/barselsklip osv osv, får underskrifter fra skolen, godkendelser, støttemeddelelser fra SU styrelsen osv osv. alt er som det skal være, da jeg skal starte uddannelse op igen 2016 til august. 

NU igår aftes, fik jeg så et nyt brev, om at der var ændringer på min SU og nu er jeg pludseligt frameldt ALT!  og med alt mener jeg alt, ikke en krone pludseligt fra august af! 

jeg panikker og skal jo have styr på det her! nu har jeg hængt i telefonen siden kl 8! til nu, har snakket med 10 forskellige personer som bare har sendt mig videre eller sagt ærgerligt, vi kan ikke hjælpe. . og det værste er at jeg kun har til og med i morgen til at få styr på det!!!! for skolen!? jaaa de lukker da totalt ned i 2 uger i træk!!  

WHAT!?

efter ja flere timer her, får jeg en mail til en su medarbejder der gerne skulle arbejde med det nu idag og i morgen, har mailet til hende, og nu håber jeg bare hun kan løse det eller i det mindste svare!!  

åhhh jeg har grædt, og er bare helt opløst. .

og kan mærke det påvirker mig så sindsygt meget

Men jaa, andre i samme båd? så jeg måske kan støtte mig op af at det BARE er en fejl  
bare er noget der kan løses med et klik

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.