Gode bøger til ferien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.613 visninger
12 svar
7 synes godt om
8. juli 2015

Tranebaer

Hej! 

Kan I anbefale nogle gode bøger at tage med på ferie? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

Benjamins'mor

Jeg har for nyligt læst kvinden der forsvandt, den er virkeligt god, den vil jeg godt mene man kan tage med på ferie.

Anmeld Citér

8. juli 2015

Studerendemor

Tranebaer skriver:

Hej! 

Jeg er glad for Kafka's bøger, og han er en af mine ynglings forfattere. Lige nu er jeg i gang med Haruki Murakami's novellesamling "Skælvet", som også er helt fantastisk og det synes jeg alt han har skrevet, er. Carlo Ruiz Zafon's "Vindens Skygge" kan også anbefales. Eller Tove Ditlevsen og Marguerite Duras, som dog er længe siden jeg har læst noget af, men de har begge rørt noget særligt i mig. Hvis jeg skulle gå i gang med en ny bog, ville jeg vælge "Don Quixote" af Cervantes, som er et af mine mange mange litterære hængepartier 

Anmeld Citér

8. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har lige læst serien "Elemental mysterie" som jeg var virkelig fanget af. Regner med at gå i gang med game of thrones serien som det næste. 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

En flænge i himlen..

Anmeld Citér

8. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
MummiT skriver:

Jeg har lige læst serien "Elemental mysterie" som jeg var virkelig fanget af. Regner med at gå i gang med game of thrones serien som det næste. 

Hvad handler den om?

Til ts, så tilslutter jeg mig en flænge i himlen. Den er jeg nemlig i gang med lige nu.

Sarah Blædel er også god.

Og ellers så er jeg ret vild med hunger games serien.

mortal instruments serien og clokwork angel serien ( samme forfatter )  Vh stine

Anmeld Citér

8. juli 2015

MamaGulloev

StineW79 skriver:

Hvad handler den om?

Til ts, så tilslutter jeg mig en flænge i himlen. Den er jeg nemlig i gang med lige nu.

mortal instruments serien og clokwork angel serien ( samme forfatter )  Vh stine

Elemental mysteries? Jamen det er en vampyr serie

Virkelig godt skrevet, jeg slugte alle fire bøger på en uge. De er dog ikke så lange med ca 200-250 sider pr bog. 

Jeg læser dem via kindle, hvor jeg fandt den ene gratis og de 3 andre til ca $5 pr bog.

Anmeld Citér

8. juli 2015

MamaGulloev

StineW79 skriver:

Hvad handler den om?

Lige som en kommentar, så kan jeg se at vi nok har noget nær samme smag, er også vild med de andre bøger du nævner, så det kan nok godt tænktes at denne serie er noget for dig

Anmeld Citér

8. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
MummiT skriver:

Lige som en kommentar, så kan jeg se at vi nok har noget nær samme smag, er også vild med de andre bøger du nævner, så det kan nok godt tænktes at denne serie er noget for dig

Så kommer den helt sikkert på min liste! Leder nemlig altid efter nye serie, jeg ka kaste mig over. Læser du på engelsk? Vh stine

Anmeld Citér

8. juli 2015

Malene76

Tranebaer skriver:

Hej! 

Hvis du er til krimier så kan jeg anbefale en masse forfattere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.