Hej piger.
det er meget længe siden jeg har været aktiv.
men pga tilværelsen som alenemor til Isabella (4år) og Christian som bliver 6 mdr her den 13.
tiden er simpelthen gået så stærkt. Og det har simpelthen været så hårdt. Og det er det da stadig men det er blevet nemmere i takt med at Christian er blevet større.
det tog meget hårdt på Isabella at blive storesøster. Hun var så frustreret og ked af det hele tiden og virkelig gal på mig.
der var intet ved hendes far eller andre. Hun slog og sparkede og hørte overhovedet ikke efter når jeg sagde noget til hende.
men i takt med at christian blev lidt større blev det bedre. Omkring da han var en 3,5-4 mdr gammel ændrede hun sig fra den ene dag til den anden. Bogstavligt talt. Jeg kunne mærke det på hende en dag da hun stod op at alt havde ændret sig. Hun har siden hun så Christian første gang været fuldstændig forelsket så disse frustrationer gik kun ud over mig. Heldigvis
nu har jeg så bare lidt problemer med hendes trodsighed og konstante prøvelser af mig. Men det er til at have med at gøre.
nå men Christian er nu knap 6 mdr og en dreng med godt krudt i runmpen. Isabella gad jo hverken det ene eller det andet før hun var 10 mdr
han sidder selv nu og møver sig rundt i en cirkel når han ligger på maven. Han rækker armene i vejret når man spørger hvor stor han er.
godt nok kunne han trille fra mave til ryg da han var 2-4 mdr men det er som om han har glemt hvordan man gør hehe.
han elsker grød og alt hvad der hører til.
Og i skal ikke snydes for maks billedspam
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér