Jeg vil som dagplejer gi' sommerferiegaver, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
9 svar
21 synes godt om
7. juli 2015

anjamichell@gmail.com

Jeg har besluttet at mine børn i år skal ha' sommerferie pakker....

men hvad skal de indeholde?? 

Jeg har indtil videre købt spand med et stykke sandlegetøj, sæbebobler og en krabbefiskestang til hver. Derudover 1 pose Haribo vingummi, dem til 1 krone, men jeg synes bare stadig der mangler noget??

Evt en malebog og lidt farver.... Hmm...

Jeg plejer at være både kreativ og fantasifuld men jeg synes ikk mine ideer er gode nok....

Har I nogle gode ideer Piger??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

God-mor

anjamichell@gmail.com skriver:

Jeg har indtil videre købt spand med et stykke sandlegetøj, sæbebobler og en krabbefiskestang til hver. Derudover 1 pose Haribo vingummi, dem til 1 krone, men jeg synes bare stadig der mangler noget??

Jeg plejer at være både kreativ og fantasifuld men jeg synes ikk mine ideer er gode nok....

Jeg syntes at det er rigtig fine ting og en sød tanke  Jeg syntes ikke at der mangler noget.

Anmeld Citér

7. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes også at de lyder helt perfekte, som de er! Vh stine

Anmeld Citér

7. juli 2015

Carina:-)

Du kunne putte en juice i og måske et  neutralt postkort med et frimærke så barnet kan sende dig en hilsen fra en tur/ferie hvor de kan fortælle hvor de er og hvad de laver med de ting du har givet :) 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Sprit25

Carina:-) skriver:

Du kunne putte en juice i og måske et  neutralt postkort med et frimærke så barnet kan sende dig en hilsen fra en tur/ferie hvor de kan fortælle hvor de er og hvad de laver med de ting du har givet :) 

God ide med postkortet!

Anmeld Citér

7. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hvor er det bare en super sød tanke

synes heller ikke der mangler noget, men ja måske en lille juice. Eller et par Mariekiks/knækbrød pakket i et lille stykke celofan med sløjfe om. Eller nogle udprintede sider fra en malebog der forbindes med sommer, så der er lidt tema. 

Anmeld Citér

7. juli 2015

anjamichell@gmail.com

ja jeg tænkte nok I kunne hjælpe mig

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anpau

anjamichell@gmail.com skriver:

Sikke mange fine ideer - særligt den med postkortet synes jeg Ellers synes jeg faktisk ikke der mangler noget, synes det er en rigtig fin gestus. Hvis du dog mener der mangler noget, så kan du evt. gå i Søstrene Grene hvis du har sådan en tæt på. De har altid mange fine ting til små priser

Anmeld Citér

7. juli 2015

anjamichell@gmail.com

Flere ideer??

Anmeld Citér

7. juli 2015

Sprit25

Måske et billede af ungerne sammen de kan få med på ferie?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.