Hvor meget gi i af drikke modermælkserstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
7 svar
1 synes godt om
6. juli 2015

A.y.y.y

Hej alle i kloge damer) har lige et spørgsmål min søn er 6,5 lånes gammel han får grød mos og modermælkserstatning , men Her de sidste par dage drikker han ikke så meget modermælk mere . Jeg giver feks Norge middag af aften med 1 time efter hans grød før spiste han ig drak sin mælk men bu drikker han mindre .. Jeg giver ca 180-210 ml.. Og han plejede at drikke det hele .. Jeg får det så dårligt når han ikke spiser op.. Det har været varmt og hedebølge på de sidste dage Jo og vi har haft det vant herhjemme tænker om han har mistet appetitten? Please hjælp mig lige med jeres råd og ideer.,. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2015

Sprit25

grød og mos mætter så pr natur vil han spise mindre flaske det er helt normalt. 

Tisser han fint og virker tilpas?

Anmeld Citér

6. juli 2015

A.y.y.y

Sprit25 skriver:

grød og mos mætter så pr natur vil han spise mindre flaske det er helt normalt. 

Tisser han fint og virker tilpas?

Ja altså han tisser osv men Sunes det er mindre end før .. Og han er tilpas 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg tænker også, at det måske fordi han heller vil ha grød? Hvordan ser dagen ud med mad? Min datter skiftede hurtig flaskerne ud med grød/mos og det er svært at give hende flaske....

får han vand?

Anmeld Citér

6. juli 2015

A.y.y.y

Saphiira skriver:

Jeg tænker også, at det måske fordi han heller vil ha grød? Hvordan ser dagen ud med mad? Min datter skiftede hurtig flaskerne ud med grød/mos og det er svært at give hende flaske....

får han vand?

Altså giver ham grød pulver semper om morgenen og middag og græd igen om aften med grønsagsmos osv.. Også for han evt yoghurt til middag ved siden af grøden .. Og ellers vand til hver måltid.. 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Sprit25

A.y.y.y skriver:

Altså giver ham grød pulver semper om morgenen og middag og græd igen om aften med grønsagsmos osv.. Også for han evt yoghurt til middag ved siden af grøden .. Og ellers vand til hver måltid.. 

Med så meget grød er det helt naturligt at han ikke vil have mere flaske 

jeg tænker det er helt fint

Anmeld Citér

6. juli 2015

fnuggi

jeg startede også på semper grød men min datter og erstattede vandet med modermælk erstatning for så var jeg sikker på at hun fik det hun sku og nu får hun det til maden samt hvis hun skal have mos blander jeg noget i der 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg ved ikke med de andre MME, men Allomin kan laves med koldt vand og gives i kop/glas... det har jeg gjort med natflasken til min datter her i varmen...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.