Jer der bor småt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. juli 2015

MM00

Har i nogle gode forslag til hvordan man kan få et hyggeligt hjem, selvom man bor småt.

I må gerne vise billeder og skrive hvor mange m2 i har. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Hvor småt er småt?

Anmeld Citér

6. juli 2015

Benjamins'mor

Følger lige. 

Er ved at flytte ind i en 3 værelses på 70 kvm fra en 4 værelses på knap 100 kvm. 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Diosa85

T10 skriver:

Har i nogle gode forslag til hvordan man kan få et hyggeligt hjem, selvom man bor småt.

I må gerne vise billeder og skrive hvor mange m2 i har. 

Jeg er nok lidt ude for kategori. Men vil da gerne give mit besyv med alligevel. 

Jeg er 36+1 og bor på 10 m2. Men bor hjemme hos min mor indtil kæresten og jeg kan få en ordentlig lejlighed da vi ikke må bo i hans. :-) 

men mangler intet på mit værelse. Lillemanden har seng og pusleplads og rigeligt med plads til vores tøj :-)

Anmeld Citér

6. juli 2015

Hectar

Jeg bor i en et-værelses på 30m2. Hvis du vil have billeder, kan jeg sende dem privat

Anmeld Citér

6. juli 2015

MM00

Katafalk skriver:

Jeg bor i en et-værelses på 30m2. Hvis du vil have billeder, kan jeg sende dem privat

Tak til jer begge to.

Ja det vil jeg gerne se.

Anmeld Citér

6. juli 2015

MM00

Mom skriver:

Hvor småt er småt?

Altså vores er 50 m2 så det du synes er småt.

Anmeld Citér

6. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom
T10 skriver:

Altså vores er 50 m2 så det du synes er småt.

Ah det kan jeg godt se. Her har vi 120m2, men vi er også 2 voksne og 3 børn.

Anmeld Citér

6. juli 2015

Leneur

Hvis i har højt til loftet, så jeg noget på pinterest at de faktisk havde bygget en hems med en trappe op til og i trappen var der skuffer og under en masse skabe. Det var super funktionelt og rigtig smart og bare øv at jeg bor i noget 70'er byg, så jeg ikke kan gøre det samme. Ellers prøv at Google, for der er mange smarte ideer derude, som jeg ikke har fantasi nok til at forestille mig kunne lade sig gøre... 

Anmeld Citér

6. juli 2015

MM00

Leneur skriver:

Hvis i har højt til loftet, så jeg noget på pinterest at de faktisk havde bygget en hems med en trappe op til og i trappen var der skuffer og under en masse skabe. Det var super funktionelt og rigtig smart og bare øv at jeg bor i noget 70'er byg, så jeg ikke kan gøre det samme. Ellers prøv at Google, for der er mange smarte ideer derude, som jeg ikke har fantasi nok til at forestille mig kunne lade sig gøre... 

Der er ikke mulighed for hems, men vil kigge efter andre ideer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.