Så kom lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2015

JH12

Mor1986 skriver:

Stort tillykke. Hvor er han bare fin og sikke en yndig pige du har

Mange tak  Vi er nu også meget godt tilfredse med begge børn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

JH12

Babydrøm skriver:

Stort tillykke 

Hvor er han sød Super gode billeder

Lyder som en super skøn fødsel!  

Når man kommer lidt på afstand er det faktisk også en rigtig god fødsel at tænke tilbage på  og mange tak ☺️

Anmeld Citér

8. juli 2015

JH12

Mange tak alle sammen.. Det er virkelig skønt endelig at få vores længe ventede lillebror til verden 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Mor til F

JH12 skriver:

Sidste søndag 28.06. (40+0) Kl 8, skulle jeg møde ind på fødegangen til igangsættelse. 

Der bliver kørt en kurve, og det viser sig faktisk at min krop allerede er i fuld sving med veerne, regelmæssige. Men ikke noget jeg mærker til. Jeg bliver undersøgt og er faktisk 2-3 cm åben og ingen livmoderhals. Så vi bliver sent på en lille gåtur uden nogen igangsættelse, og da vi kommer tilbage er jeg 4 cm åben, kan stadigvæk ikke mærker nogen veer. 

Jeg bliver undersøgt hver time, og da jeg kl 13 kun er 5 cm åben, vælger de at tage vandet. 

Først der begynder jeg at få veer som kan mærkes, men de er til at holde ud. 

Kl 17 kommer presse trangen, men er kun 8 cm åben, pressen fortsætter indtil 18:30 hvor jeg endelig må presse med. Kl 18:50 er lillebror født. 

3600 gram og 54 cm. 

Vildt god fødsel, trods jeg havde presse trang så længe, ingen smertelindring og ingen bristnin ger  Og storesøster har taget så godt imod ham.. 

Stort tillykke med lillebror Hvor ser han bare fin ud.  

Anmeld Citér

8. juli 2015

JH12

Mor til Freia <3 skriver:

Stort tillykke med lillebror Hvor ser han bare fin ud.  

Mange tak ❤️

Anmeld Citér

9. juli 2015

stm2812

JH12 skriver:

Sidste søndag 28.06. (40+0) Kl 8, skulle jeg møde ind på fødegangen til igangsættelse. 

Der bliver kørt en kurve, og det viser sig faktisk at min krop allerede er i fuld sving med veerne, regelmæssige. Men ikke noget jeg mærker til. Jeg bliver undersøgt og er faktisk 2-3 cm åben og ingen livmoderhals. Så vi bliver sent på en lille gåtur uden nogen igangsættelse, og da vi kommer tilbage er jeg 4 cm åben, kan stadigvæk ikke mærker nogen veer. 

Jeg bliver undersøgt hver time, og da jeg kl 13 kun er 5 cm åben, vælger de at tage vandet. 

Først der begynder jeg at få veer som kan mærkes, men de er til at holde ud. 

Kl 17 kommer presse trangen, men er kun 8 cm åben, pressen fortsætter indtil 18:30 hvor jeg endelig må presse med. Kl 18:50 er lillebror født. 

3600 gram og 54 cm. 

Vildt god fødsel, trods jeg havde presse trang så længe, ingen smertelindring og ingen bristnin ger  Og storesøster har taget så godt imod ham.. 

Stort tillykke. Hvor er det bare skønt det endelig er lykkedes jer. Og hvor ser han bare lækker ud

Anmeld Citér

9. juli 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med lillebror

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.