T-shirts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2015

Skouboe

Yurie skriver:

Jeg tager til Frankrig her den 31.august. i 11måneder..

Spændende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

lineog4

Skouboe skriver:

Det er fra Ottobre 1/2014

Tror jeg er i gemmerne  tak

Anmeld Citér

5. juli 2015

TNBC

Skouboe skriver:

Spændende

Ja glæder mig.

Anmeld Citér

5. juli 2015

Skouboe

lineog4 skriver:

Tror jeg er i gemmerne  tak

Velbekomme - det er nr. 33. Jeg har lavet den 5 cm længere, fordi datteren ikke er så vild med t-shirts, der går lige til buksekanten.

Anmeld Citér

6. juli 2015

Carina:-)

Fint snit og så fine mønstre. 

Gad godt at kunne sy men er håbløs - så køber istedet for af andre . Ærgeligt er min datter ikke længere så vild med homemade som jeg er . Har ellers købt mange lækre ting til hende igennem tiden og det hele ser ud som nyt på trods af meget brug. 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Troldemommi

Hvor er de flotte, kan godt lide at du bruger forskellige stoffer til en t-shirt 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Skouboe

Carina:-) skriver:

Fint snit og så fine mønstre. 

Gad godt at kunne sy men er håbløs - så køber istedet for af andre . Ærgeligt er min datter ikke længere så vild med homemade som jeg er . Har ellers købt mange lækre ting til hende igennem tiden og det hele ser ud som nyt på trods af meget brug. 

Mange tak Jeg slapper af med at sy, så når ungerne engang ikke gider mors hjemmelavede længere, så må manden have ny garderobe

Anmeld Citér

6. juli 2015

Skouboe

Troldemommi skriver:

Hvor er de flotte, kan godt lide at du bruger forskellige stoffer til en t-shirt 

Tak Jeg synes ofte at større mønstre på stof ser helt forkerte ud på fx ærmer, fordi de er så små. Derfor sætter jeg tit stof med mindre mønster ind istedet. Når man syr selv, kan man heldigvis selv vælge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.