Ødelagt håndtag på klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
8 svar
4 synes godt om
5. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja vi har jo været ude og rejse med vores emaljunga klapvogn som er blevet skadet på busturen til lufthavnen fra hotellet. Det er det der skum der sidder på håndtager der har fået en stor flænge så det har løsnet sig og er virkelig ubehageligt at holde ved. 

Er der mon nogen herinde der ved hvad det vil koste at få lavet? Den er købt i babysam.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

Sprit25

MummiT skriver:

Ja vi har jo været ude og rejse med vores emaljunga klapvogn som er blevet skadet på busturen til lufthavnen fra hotellet. Det er det der skum der sidder på håndtager der har fået en stor flænge så det har løsnet sig og er virkelig ubehageligt at holde ved. 

Er der mon nogen herinde der ved hvad det vil koste at få lavet? Den er købt i babysam.

Jeg ville snakke med din forsikring om de ikke jan tage noget af det

Anmeld Citér

5. juli 2015

MamaGulloev

Sprit25 skriver:

Jeg ville snakke med din forsikring om de ikke jan tage noget af det

Planen er at skrive til rejseselskabet og bede om erstatning. Derfor skal jeg finde ud af hvor meget det vil koste. 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Sprit25

MummiT skriver:

Planen er at skrive til rejseselskabet og bede om erstatning. Derfor skal jeg finde ud af hvor meget det vil koste. 

De skal have en kvittering før de vil erstatte noget som helst. Men ring og snak med BabySam de kan bedst muligt vejlede dig

Anmeld Citér

5. juli 2015

MamaGulloev

Sprit25 skriver:

De skal have en kvittering før de vil erstatte noget som helst. Men ring og snak med BabySam de kan bedst muligt vejlede dig

Tak for svar

Kvitteringen har jeg, vognen er ikke meget mere end en måned gammel

Anmeld Citér

5. juli 2015

Sprit25

MummiT skriver:

Tak for svar

Kvitteringen har jeg, vognen er ikke meget mere end en måned gammel

Tænker mere på kvittering fra

reperation også

Anmeld Citér

5. juli 2015

modesty

MummiT skriver:

Hvis du ikke finder en løsning, eller det bliver for dyrt, kan jeg sige at vi havde samme problem og løste det med en gang gaffa. Det er ikke super smukt, men det virker. 

Alternativt kunne man prøve med det dér bånd til cykelstyr.

Anmeld Citér

5. juli 2015

MamaGulloev

Sprit25 skriver:

Tænker mere på kvittering fra

reperation også

Nå ja okay

Anmeld Citér

5. juli 2015

MamaGulloev

modesty skriver:

Hvis du ikke finder en løsning, eller det bliver for dyrt, kan jeg sige at vi havde samme problem og løste det med en gang gaffa. Det er ikke super smukt, men det virker. 

Alternativt kunne man prøve med det dér bånd til cykelstyr.

Tak for tippet. Jeg håber dog at få det løst på en anden måde, ville godt nok være ked af at putte gaffa på den..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.