Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stem!
Evie udtales Ivi og Edee udtales Idi. Det første bogstav i begge navne udtales som langt i.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Stem! Evie udtales Ivi og Edee udtales Idi. Det første bogstav i begge navne udtales som langt i.
Af de to absolut Evie for det ville jeg vide hvordan jeg skulle udtale. Mens Edee hvis jeg så det stå skrevet, så ville jeg vende og dreje min hjerne og ikke turde udtale før jeg havde hørt personen selv sige sit navn
lineog4 skriver: Af de to absolut Evie for det ville jeg vide hvordan jeg skulle udtale. Mens Edee hvis jeg så det stå skrevet, så ville jeg vende og dreje min hjerne og ikke turde udtale før jeg havde hørt personen selv sige sit navn
Tak for svar.
Jeg har elsket navnet Edee siden jeg hørte det på Desperate Housewives, men jeg kan godt se, at udtalelsen måske ville blive et problem.
Anonym skriver: Tak for svar. Jeg har elsket navnet Edee siden jeg hørte det på Desperate Housewives, men jeg kan godt se, at udtalelsen måske ville blive et problem.
Jeg synes de begge er lige søde ❤️
Hende fra Desperate Housewives staves Edie. Edee, som du har stavet det her, ville udtales med lang iiii-lyd til sidst.
Klart evie... Troede det andet var et drenge navn, Eddie...
Mor og meget mere skriver: Hende fra Desperate Housewives staves Edie. Edee, som du har stavet det her, ville udtales med lang iiii-lyd til sidst.
De udtales ens. Jeg kan bare bedre lide stavemåden Edee.
Hvis det er nødvendigt, at forklarer hvordan et navn skal udtales, så synes jeg ikke om det.
Hvorfor så ikke stave det som de staver de, Edie ? eller der kan nogle måske fejllæse som eddie ? Er ellers vild med navnet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128