Hvilket navn kan I bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Evie eller Edee?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.884 visninger
14 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2015

Anonym trådstarter

Stem!

Evie udtales Ivi og Edee udtales Idi. Det første bogstav i begge navne udtales som langt i.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

lineog4

Anonym skriver:

Stem!

Evie udtales Ivi og Edee udtales Idi. Det første bogstav i begge navne udtales som langt i.

Af de to absolut Evie for det ville jeg vide hvordan jeg skulle udtale. Mens Edee hvis jeg så det stå skrevet, så ville jeg vende og dreje min hjerne og ikke turde udtale før jeg havde hørt personen selv sige sit navn 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Af de to absolut Evie for det ville jeg vide hvordan jeg skulle udtale. Mens Edee hvis jeg så det stå skrevet, så ville jeg vende og dreje min hjerne og ikke turde udtale før jeg havde hørt personen selv sige sit navn 

Tak for svar.

Jeg har elsket navnet Edee siden jeg hørte det på Desperate Housewives, men jeg kan godt se, at udtalelsen måske ville blive et problem.

Anmeld Citér

5. juli 2015

Mille123

Anonym skriver:

Tak for svar.

Jeg har elsket navnet Edee siden jeg hørte det på Desperate Housewives, men jeg kan godt se, at udtalelsen måske ville blive et problem.

Jeg synes de begge er lige søde ❤️

Anmeld Citér

5. juli 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Tak for svar.

Hende fra Desperate Housewives staves Edie. Edee, som du har stavet det her, ville udtales med lang iiii-lyd til sidst. 

Anmeld Citér

5. juli 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Stem!

Klart evie... Troede det andet var et drenge navn, Eddie...

Anmeld Citér

5. juli 2015

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hende fra Desperate Housewives staves Edie. Edee, som du har stavet det her, ville udtales med lang iiii-lyd til sidst. 

De udtales ens. Jeg kan bare bedre lide stavemåden Edee.

Anmeld Citér

5. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Stem!

Hvis det er nødvendigt, at forklarer hvordan et navn skal udtales, så synes jeg ikke om det.

Anmeld Citér

5. juli 2015

Anonym

Anonym skriver:

Stem!

Hvis det er nødvendigt, at forklarer hvordan et navn skal udtales, så synes jeg ikke om det.

Anmeld Citér

5. juli 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Tak for svar.

Hvorfor så ikke stave det som de staver de, Edie ? eller der kan nogle måske fejllæse som eddie ? Er ellers vild med navnet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.