Hej alle.. Jeg er en pige på 26, i fast forhold og vi har en datter på 2 og er halvt år.. Jeg har siden min datter var 4 måneder spist de samme slaks p-piller hver måned.. (Skal siges at før planlagt graviditet har jeg spist p-piller i 10 år)
sagen er den at grundet nogle personlige ting har jeg igennem nogle måneder rodet med min cyklus, det vil sige at jeg har spist dem et par måneder uden pause, så haft mens en gang og igen spist nogle måneder uden pause.. Det er jeg godt klar over ikke er smart, så det behøver jeg ikke forelæsning om..
Men for en lille uge siden glemte jeg 1 piller og fortsatte så dagen efter med resten af p-pillerne (det har jeg gjordt før uden problemer) men for en 3-4 dage siden begyndte jeg at pletbløde og har jeg så gjordt i siden, jeg er færdig på denne pakke piller og så skal have min mens nu, det bare som om det kun er pletblødning og ik blir Til rigtig mens.. Jeg tænker klart det er fordi jeg har ødelagt min cyklus på den måde jeg har.. Men undre mig alligevel, har nogle prøvet det samme, og skal jeg så ud i at teste for graviditet ? Jeg mener jo ikke selv jeg er gravid men alligevel..
Anmeld
Citér