Maven 15+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.154 visninger
4 svar
10 synes godt om
4. juli 2015

Babydrøm

Her er min fine lille mave 15+1  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hvor ser du fin ud

hvordan går det med graviditeten/jeres lille ønskebaby?

Anmeld Citér

4. juli 2015

Babydrøm

SDD skriver:

Hvor ser du fin ud

hvordan går det med graviditeten/jeres lille ønskebaby?

Mange tak

Det går godt   Har da nogle lidt irriterende graviditetssymptomer, men det går da 

Vi glæder os rigtig meget til vi skal til md scanning og se lille blyp igen og forhåbentlig få kønnet af vide!   Vi kan slet ik vente!  Glæder mig også så meget til jeg kan mærke den, så den selv kan fortælle at den har det godt   

Anmeld Citér

4. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Babydrøm skriver:

Mange tak

Det går godt   Har da nogle lidt irriterende graviditetssymptomer, men det går da 

Vi glæder os rigtig meget til vi skal til md scanning og se lille blyp igen og forhåbentlig få kønnet af vide!   Vi kan slet ik vente!  Glæder mig også så meget til jeg kan mærke den, så den selv kan fortælle at den har det godt   

Det lyder da bare godt! Ja hvad man dog ikke kan leve med når man ved at ens lille baby ligger og bliver større og større.

det bliver spændende med køn har du/I en fornemmelse?

Anmeld Citér

4. juli 2015

Babydrøm

SDD skriver:

Det lyder da bare godt! Ja hvad man dog ikke kan leve med når man ved at ens lille baby ligger og bliver større og større.

det bliver spændende med køn har du/I en fornemmelse?

Lige præcis, så kan man lige pludselig udholde en del  Men hvor jeg dog glæder mig til at kunne mærke den  

Ja rigtig spændende!  Nej ik rigtig, men har haft en drøm om en pige, men ellers ikke, men et par i familien og veninde gætter også på pige hihi  Så får se   Men er jo lige meget, bare den er sund og rask   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.