Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er min fine lille mave 15+1
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor ser du fin ud
hvordan går det med graviditeten/jeres lille ønskebaby?
SDD skriver: Hvor ser du fin ud hvordan går det med graviditeten/jeres lille ønskebaby?
Mange tak
Det går godt Har da nogle lidt irriterende graviditetssymptomer, men det går da
Vi glæder os rigtig meget til vi skal til md scanning og se lille blyp igen og forhåbentlig få kønnet af vide! Vi kan slet ik vente! Glæder mig også så meget til jeg kan mærke den, så den selv kan fortælle at den har det godt
Babydrøm skriver: Mange tak Det går godt Har da nogle lidt irriterende graviditetssymptomer, men det går da Vi glæder os rigtig meget til vi skal til md scanning og se lille blyp igen og forhåbentlig få kønnet af vide! Vi kan slet ik vente! Glæder mig også så meget til jeg kan mærke den, så den selv kan fortælle at den har det godt
Det lyder da bare godt! Ja hvad man dog ikke kan leve med når man ved at ens lille baby ligger og bliver større og større.
det bliver spændende med køn har du/I en fornemmelse?
SDD skriver: Det lyder da bare godt! Ja hvad man dog ikke kan leve med når man ved at ens lille baby ligger og bliver større og større. det bliver spændende med køn har du/I en fornemmelse?
Lige præcis, så kan man lige pludselig udholde en del Men hvor jeg dog glæder mig til at kunne mærke den
Ja rigtig spændende! Nej ik rigtig, men har haft en drøm om en pige, men ellers ikke, men et par i familien og veninde gætter også på pige hihi Så får se Men er jo lige meget, bare den er sund og rask
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128