Søger en sammenklappelig trækvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.567 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juli 2015

sandrahemmingsen

Hej derude,

Mig og min mand var med vores to børn i Legoland i sidste uge. Det gik hurtigt op for os at vores to drenge ikke kunne magte at gå hele dagen. Af den grund lejede vi en trækvogn. Men den var godt nok lidt klodset at gå rundt med...

Nu er vi så på udkig efter en sammenklappelig trækvogn, fordi den er nemmere at have at gøre med. Vi skriver herinde fordi der måske er nogle der har en brugt trækvogn. Vi vil meget gerne have en trækvogn fra Legler. Vi har fundet den på nettet her, men det vil ikke gøre noget hvis vi kunne spare nogle penge ved at købe den brugt. 

Vi håber, at der er nogen, som ligger inde med en trækvogn! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2015

sandrahemmingsen

Jeg glemte lige at skrive, at mærket ikke betyder helt vildt meget. Vi er åbne over for alle sammenklappelige trækvogne! Men hvis du har en Legler trækvogn, så kunne det være super.

Anmeld

4. juli 2015

Lucky05

sandrahemmingsen skriver:

Jeg glemte lige at skrive, at mærket ikke betyder helt vildt meget. Vi er åbne over for alle sammenklappelige trækvogne! Men hvis du har en Legler trækvogn, så kunne det være super.

Kig det nye Bilka blad . :-) der er en til 450kr. 

Anmeld

5. juli 2015

sandrahemmingsen

Lucky05 skriver:

Kig det nye Bilka blad . :-) der er en til 450kr. 

Tak for tippet. Det vil jeg gøre! Ved du hvordan kvaliteten er? Den skal jo gerne holde i et par år

Anmeld

5. juli 2015

Mor1986

Hej derude,

Mig og min mand var med vores to børn i Legoland i sidste uge. Det gik hurtigt op for os at vores to drenge ikke kunne magte at gå hele dagen. Af den grund lejede vi en trækvogn. Men den var godt nok lidt klodset at gå rundt med...

Nu er vi så på udkig efter en sammenklappelig trækvogn, fordi den er nemmere at have at gøre med. Vi skriver herinde fordi der måske er nogle der har en brugt trækvogn. Vi vil meget gerne have en trækvogn fra Legler. Vi har fundet den på nettet her, men det vil ikke gøre noget hvis vi kunne spare nogle penge ved at købe den brugt. 

Vi håber, at der er nogen, som ligger inde med en trækvogn! :-)

Ved jem og fix også har dem til ca 389 kr. Har fået at vide de er udmærket. Vi overvejer selv at købe sådan en

Anmeld

5. juli 2015

Lucky05

Tak for tippet. Det vil jeg gøre! Ved du hvordan kvaliteten er? Den skal jo gerne holde i et par år

Nej desværre :-) ved jeg ikke..

havde bare lige læst Bilka bladet, da jeg så din tråd ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.