læge hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Anonym trådstarter

1: er gravid

2: ku teste dagen efter "undfangelsen" -hvilket nok betyder jeg har været gravid på trods af mens.. (også ifølge lægen)

3: hun skrev jeg sku få en tid når jeg var omkring 6-10 uge, udfra min sidste mens..

MEN hvornår er jeg i 6-10 uge? hvis jeg har været gravid selvom jeg fik mens som normalt, så er jeg jo et sted der hvor jeg skal til lægen...

MEN hun sagde udfra sidste mens, så det er det jo føsrt om nogle uger ca ca...

øøøøøh....er i med på hva jeg mener? ;O) Hvornår skal jeg så ha tid ved lægen...??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

2: ku teste dagen efter "undfangelsen" -hvilket nok betyder jeg har været gravid på trods af mens.. (også ifølge lægen)

3: hun skrev jeg sku få en tid når jeg var omkring 6-10 uge, udfra min sidste mens..

MEN hvornår er jeg i 6-10 uge? hvis jeg har været gravid selvom jeg fik mens som normalt, så er jeg jo et sted der hvor jeg skal til lægen...

øøøøøh....er i med på hva jeg mener? ;O) Hvornår skal jeg så ha tid ved lægen...??????

hmm ja det er jo lidt vildt begrab... men hvis man siger derind så er det = i uge 8 så siger du dag 1 er første mens dag også frem til 8+0 f.eks...

det ville jeg mene når hun siger mellem uge 6-10...

Så f.eks har haft mens 1 dag den 1 aug så til lægen ca den 26 sep.
Hvis man siger 8+0 henne...

Men hvis hun tro du har haft mens mens du endelig var/er gravid så ville jeg da sige jeg ville til læge efter sidste 1 mens dag når du er 6+0 henne.Mere pga Nakkefold og blodprøven til det.

Mvh Henriette 25+6

Anmeld

14. september 2009

Anonym trådstarter

det tror jeg ik jeg forstod noget af? ;O) sorry...

mener du at jeg skal gå udfra den sidste mens (selvom jeg måske har været gravid før den)

eller skal jeg gå ud fra den forinden? altsdet ville jeg sige, da jeg jo vel skal regne fra den mens hvor jeg er blevet gravid???) :O)

Anmeld

14. september 2009

Anonym trådstarter

Beregning udfra 1 mens siger jeg er 7+1

Beregning udfra 2 mens siger jeg er 3+1

????

Anmeld

14. september 2009

N1

Anonym skriver:

Beregning udfra 1 mens siger jeg er 7+1

Beregning udfra 2 mens siger jeg er 3+1

????

Jeg ville mene du er 7+1

Anmeld

14. september 2009

dorthemus

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens forstå din forvirring  

Faktisk kan du jo være fire uger henne allerede nu....

Tal med din læge igen

Anmeld

14. september 2009

Anonym trådstarter

Tror jeg vil prøve at ta mig sammen og ringe til lægen og sige "pas"  ;O) for ville og selv sige at jeg var 7 ca.... men ja....

Anmeld

15. september 2009

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Tror jeg vil prøve at ta mig sammen og ringe til lægen og sige "pas"  ;O) for ville og selv sige at jeg var 7 ca.... men ja....

6+0 er også = starten af uge 7 derfor jeg skrev jeg ville tag til lægen  omkring uge 6+?...

se om du ikke kan få en tid i den her uge max starten af næste så..

For heller for tidligt til nakkefold ind for sent..

Held og lykke..
Mvh Henriette 26+0

Anmeld

15. september 2009

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

det tror jeg ik jeg forstod noget af? ;O) sorry...

mener du at jeg skal gå udfra den sidste mens (selvom jeg måske har været gravid før den)

eller skal jeg gå ud fra den forinden? altsdet ville jeg sige, da jeg jo vel skal regne fra den mens hvor jeg er blevet gravid???) :O)

Midt i mellem eller fra efter 2 sidste mens dag ikke dne sidste pga nakkefold scaningen så kan det ske du kommer forsent..

Jeg forstå slet ikke de læge ikke bare siger kom her op også sender vi dig lige vider til en scaningen så kan man jo hurtigt se hvor langt du er henne.,.Hvis man ikke kan se nået så er du første bleve gravid efter 2 mens tro jeg...

Ring til lægen også bed dem om af sende dig til en scaningen..

Meget nemmer...

En blodprøcv kan ogdå fortages men den viste jo kun hvor højt eller lavt dit HCG er ikke hvor langt du er henne...

Jeg var selv nået af det samme igelem med scaningen blev pyha ku flytte 1 til  3 frem nu er den fast sat til den 22 dec scaningen siger den 24 .
Når det kun er så få dage så pyt...
Være med dig for det n være lige fra 1 dag  til 4 uger..

Mvh Henriette 26+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.