Mini piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg har to hurtig spørgsmål.  

Jer der tager mini piller eller har gjort hvilket mærke tog i? 

Plet blødte i eller holde i helt op med at bløde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg startede på minipillen efter nr 3 blev født, 7 år siden, kan ikke huske mærket. Men jeg blødte uafbrudt i 3 mdr og stoppede derfor igen.

Anmeld Citér

4. juli 2015

SofiaMik

Efter nr 2 fik jeg dem og blødte uafbrudt i to måneder og blødte så slet ikke i tre. Jeg tog 5 kg på og købte flere graviditetstest pga. Den manglende mens. Humørsvingninger fik jeg også. Ville ikke anbefale dem

Anmeld Citér

4. juli 2015

Masig

Jeg fik dem her efter min sidste fødsel. Tog dem i to mdr. Pletblødte hele tiden, tog på, tabte store totter hår og fik humørsvingninger så jeg stoppede igen efter de to mdr... 

Anmeld Citér

4. juli 2015

ung-mor-2014

Den eneste grund til jeg får dem er fordi jeg stadig ammer, jeg har kun haft mens engang og resten af tiden har jeg ikke ser skyggen af den og har haft taget dem i snart 6 måneder

ved ikke hvilke jeg får, har fået to forskellige oO

Anmeld Citér

4. juli 2015

2721

Jeg tog cerazette og jeg havde ingen mens

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har to hurtig spørgsmål.  

Jer der tager mini piller eller har gjort hvilket mærke tog i? 

Plet blødte i eller holde i helt op med at bløde? 

Jeg har taget mini pe i 2 mdr næsten og bløder næsten konstant. Jeg må ikke få p piller.

Anmeld Citér

4. juli 2015

Tobis

Profilbillede for Tobis

Jeg har taget ceracette i 1 år og jeg hverken pletbløder eller har mens. Jeg elsker dem!

Anmeld Citér

4. juli 2015

Lilott

Jeg tog mini piller efter jeg fik Elias. Jeg fik slet ikke menstruation i de 15 måneder jeg tog dem

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg har haft en almindelig menstruation efter p pille stop og ellers havde det været plet blødninger. Min læge sagde så at næste gang du får mens så starter du på mini piller. Jeg tog dem den første dag jeg blødte og siden har jeg enten plet blødt eller mens blødt. Håber det går i sig selv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.