Dagens billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
8 svar
19 synes godt om
4. juli 2015

lineog4

jeg elsker at tage billeder af mine børn - desværre "glemmer" jeg ofte det rigtige kamera, men så klarer mobilen det i en snæver vending. Det betyder kvaliteten ikke er i top men det er motivet jo så heldigvis 

det bliver oftest drengene jeg får billeder af - præteen og pogen er mere obs på hun bliver knipset og så sættes duckface på 

men her i i gårs billede fra en tur til Kbh hvor vi endte ved den lille havfrue - elsker helt nede i maven at se deres kærlighed til hinanden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2015

Anpau

lineog4 skriver:

jeg elsker at tage billeder af mine børn - desværre "glemmer" jeg ofte det rigtige kamera, men så klarer mobilen det i en snæver vending. Det betyder kvaliteten ikke er i top men det er motivet jo så heldigvis 

det bliver oftest drengene jeg får billeder af - præteen og pogen er mere obs på hun bliver knipset og så sættes duckface på 

men her i i gårs billede fra en tur til Kbh hvor vi endte ved den lille havfrue - elsker helt nede i maven at se deres kærlighed til hinanden 

Sikke et dejlig sommerbillede

Anmeld Citér

4. juli 2015

Bshizzle

Utrolige smukke børn du altså har dig!! 

Hvor er T-Shirt'en med Elefanter fra?? 

Jeg er osse selv rigtig dårlig til at huske kameraet.. Min den store på 9 år er ikke helt vild med at få ta billeder hvis han ikke må lave KÆMPE Smil på! (Ser altså ikke altid charmerende ud!!) 

Anmeld Citér

4. juli 2015

lineog4

Bshizzle skriver:

Utrolige smukke børn du altså har dig!! 

Hvor er T-Shirt'en med Elefanter fra?? 

Jeg er osse selv rigtig dårlig til at huske kameraet.. Min den store på 9 år er ikke helt vild med at få ta billeder hvis han ikke må lave KÆMPE Smil på! (Ser altså ikke altid charmerende ud!!) 

Tak

t shirten er fra stof og stil og min symaskine  det er så og sige næsten alle deres t shirt, med mindre jeg bliver lokket til en sej t shirt af den mindste

Anmeld Citér

4. juli 2015

Bshizzle

lineog4 skriver:

Tak

t shirten er fra stof og stil og min symaskine  det er så og sige næsten alle deres t shirt, med mindre jeg bliver lokket til en sej t shirt af den mindste

Arrrrh  Flot er den! 

Min mindste elsker Elefanter.. Så kunne da være jeg kunne lokke min Mutti til at købe stof til mig i Stof og Stil hvor hun arbejder 

- Dog kan jeg ik selv sy.. Men må finde en. 

Anmeld Citér

4. juli 2015

lineog4

Bshizzle skriver:

Arrrrh  Flot er den! 

Min mindste elsker Elefanter.. Så kunne da være jeg kunne lokke min Mutti til at købe stof til mig i Stof og Stil hvor hun arbejder 

- Dog kan jeg ik selv sy.. Men må finde en. 

Har desværre ikke nok stof til en til, ellers syede jeg den gerne, for det tager ikke lang tid.

Anmeld Citér

4. juli 2015

MorDk

Virkelig skønt billede!!

Anmeld Citér

5. juli 2015

JJP

lineog4 skriver:

Har desværre ikke nok stof til en til, ellers syede jeg den gerne, for det tager ikke lang tid.

Du må lave et sy  kursus   har du lavet den free style eller efter en skabelon ? 

Anmeld Citér

5. juli 2015

lineog4

JJP skriver:

Du må lave et sy  kursus   har du lavet den free style eller efter en skabelon ? 

Det meste jeg laver tager udgangspunkt i mønstre som jeg så laver lidt om så det passer til mine ideer. 

Det her er vist fra minikrea, og så har lavet længere ærmer og en dybere halsudskæring.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.