Tør næsten ikke tro det - majbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Hava

Efter mere end tre års forsøg på at blive forældre og masser af fertilitetsbehandling siger utallige graviditetsprøver og sygehusets blodprøve det samme: Jeg er gravid og skal føde omtrent den 20. maj.

Jeg tør næsten ikke tror på det, og svinger mellem intens lykke og mistro. Skal scannes allerede i uge 7, så der skulle vi gerne få første kig på den lille.

Glæder mig meget til at følge jer herinde.

Kram fra
Hava (i lidt anonymiseret form. Det er jo ikke alle, der ved og skal vide, at der er en arving undervejs )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

linemus

Tillykke! Hvor er det skønt for jer. Jeg kan godt forestille mig, at det må være svært at tro på efter så lang tid.

Hvornår skal du scannes? Jeg skal selv scannes på onsdag for at afgøre termin - det er jeg spændt på. Håber selvfølgelig alt er ok derinde

- Line

Anmeld

19. september 2009

dorthemus

Hava skriver:

Efter mere end tre års forsøg på at blive forældre og masser af fertilitetsbehandling siger utallige graviditetsprøver og sygehusets blodprøve det samme: Jeg er gravid og skal føde omtrent den 20. maj.

Jeg tør næsten ikke tror på det, og svinger mellem intens lykke og mistro. Skal scannes allerede i uge 7, så der skulle vi gerne få første kig på den lille.

Glæder mig meget til at følge jer herinde.

Kram fra
Hava (i lidt anonymiseret form. Det er jo ikke alle, der ved og skal vide, at der er en arving undervejs )

Så har vi næsten termin samtidigt - min er 27. maj

Selvom jeg ikke har været i behandling for barnløshed som dig så har jeg alligevel ventet og ønsket dette barn i mange år - med mine 38 år troede jeg, at løbet var kørt men nu er jeg gravid og kan næsten ikke få armene ned af glæde og taknemmelighed

Glæder mig også til at følge jer dig herinde

Kram Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.