Den her varme og baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
11 svar
2 synes godt om
3. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej

hmm her i dag har min lille baby på 6 måneder virket svedig, meget fugtig agtig? Hvad kan man gøre ved det? Hun har ikke haft body på hele dagen og vi har haft vinduer åbne men ja, hun virker stadig svedig, men kan en baby 'svede' eller hvad er det?

er så bekymret og har bare brug for råd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

Julemusen

Min søn på 6 måneder er også varm og fugtig i dette vejr. Det er vigtigt at tilbyde vand i kop flere gange om dagen, så de får væske nok. Hvis de er svedige skal de ikke have tøj på. Min har dog altid strømper på for ikke at blive forkølet. 

Anmeld Citér

3. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej

hmm her i dag har min lille baby på 6 måneder virket svedig, meget fugtig agtig? Hvad kan man gøre ved det? Hun har ikke haft body på hele dagen og vi har haft vinduer åbne men ja, hun virker stadig svedig, men kan en baby 'svede' eller hvad er det?

er så bekymret og har bare brug for råd

Altså ja, det er sved. Hvis hun ikke har haft tøj på og alligevel har været svedig varm, så er der ikke så meget at gøre udover at sørge for at hun får nok at drikke. Evt køl hende ned med et bad.

Anmeld Citér

3. juli 2015

Anonym trådstarter

Kitty-Katten skriver:

Min søn på 6 måneder er også varm og fugtig i dette vejr. Det er vigtigt at tilbyde vand i kop flere gange om dagen, så de får væske nok. Hvis de er svedige skal de ikke have tøj på. Min har dog altid strømper på for ikke at blive forkølet. 

Hun får vand i flaske da hun ikke kan det med kop, hun spytter halvdelen ud igen så hun får vand fra sutteflaske i stedet og ellers ammer jeg resten af tiden, og til nat regner jeg så heller ikke med hun skal have andet end sin ble på eller?

Anmeld Citér

3. juli 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Altså ja, det er sved. Hvis hun ikke har haft tøj på og alligevel har været svedig varm, så er der ikke så meget at gøre udover at sørge for at hun får nok at drikke. Evt køl hende ned med et bad.

Super, så kan hun altid prøve at få et bad i morgen hvis det er lige så slemt, væske får hun meget af både vand hvis hun lige vil ellers ammes hun, og hun ammes ca hver time til halvanden time

Anmeld Citér

3. juli 2015

Julemusen

Anonym skriver:

Hun får vand i flaske da hun ikke kan det med kop, hun spytter halvdelen ud igen så hun får vand fra sutteflaske i stedet og ellers ammer jeg resten af tiden, og til nat regner jeg så heller ikke med hun skal have andet end sin ble på eller?

Min sover i ble og krammer om en stofble da dynen er for varm

Anmeld Citér

3. juli 2015

Sprit25

Jeg tænker også det er sved og det er okay så længe hun ikke dehydrer. 

Min datter sover i et nedkølet rum med dyne og kort natdragt. Hun sparker altid dynen af uanset vejr så hun får den over sig men meget løst. 

Giv hende et bad. Hvis du har mulighed for det udenfor i skyggen med tempereret vand

Anmeld Citér

3. juli 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg tænker også det er sved og det er okay så længe hun ikke dehydrer. 

Min datter sover i et nedkølet rum med dyne og kort natdragt. Hun sparker altid dynen af uanset vejr så hun får den over sig men meget løst. 

Giv hende et bad. Hvis du har mulighed for det udenfor i skyggen med tempereret vand

Der heldigvis også køligt der hvor hun sove, desværre har vi ingen kort natdragt så hun ligger kun med ble og et tæppe som kun lige dækker det nederst af hendes krop, men den ryger nok af på et tidspunkt hun sparker den altid af

desværre kan vi ikke have noget bad ude da det kun fælles det lidt udeareal vi har :/

Anmeld Citér

3. juli 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Der heldigvis også køligt der hvor hun sove, desværre har vi ingen kort natdragt så hun ligger kun med ble og et tæppe som kun lige dækker det nederst af hendes krop, men den ryger nok af på et tidspunkt hun sparker den altid af

desværre kan vi ikke have noget bad ude da det kun fælles det lidt udeareal vi har :/

Så bare et bad indenfor. Det er så rart hvis man er lidt klisteret

Anmeld Citér

3. juli 2015

Masig

Et bad, masser af væske, af med tøjet og så har jeg fugtet en klud så den er kølig som jeg så lige køler hans pande og evt mave/ryg ned med, du ved bare lige dupper kort for at tørre sveden væk med noget der er lidt køligt...

her er begge børn også godt svedige, den store på 3 får så bare lov at lege med vand i haven... kan den lille på 4 mdr jo ikke lige... men han fik så den kølige klud og et bad her til aften.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.