Positive historier søges - gravid efter MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.753 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juli 2015

C.D.

For 2 uger siden fik jeg en medicinsk abort da fostret desværre var gået til grunde. Jeg er stoppet helt med at bløde for nogle dage siden, men har nu fået en underlivsbetændelse og er på antibiotika.

Men jeg vil så gerne være hurtigt gravid igen!!

Hvornår blev i gravide efter at have mistet. Ventede i til efter første mens, eller gik I i gang med det samme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

FrkC

Har ingen erfaringer, men ville ikke gå uden at sende et stort 

Anmeld Citér

3. juli 2015

hmg86

Vi gik i gang med det samme men det tog 9 måneder før der var gevinst igen.. havde dog 1 bio i den periode.. men er nu 25+3..

Anmeld Citér

3. juli 2015

5timesacharm..right?

Jeg har været igennem 4 MA. Senest i januar. Jeg blev gravid ved igen start april. Havde min første rigtige mens i marts, så blev gravid med det samme  jeg havde også slem infektion efterfølgende osv - så blødte i ca. 1,5 månede. 

Men nu er jeg 13+1  og så fin bebs til nf i går

Anmeld Citér

3. juli 2015

Clisolka

C.D. skriver:

For 2 uger siden fik jeg en medicinsk abort da fostret desværre var gået til grunde. Jeg er stoppet helt med at bløde for nogle dage siden, men har nu fået en underlivsbetændelse og er på antibiotika.

Hvornår blev i gravide efter at have mistet. Ventede i til efter første mens, eller gik I i gang med det samme?

Jeg havde en MA i sep. 09 - i oktober 10 blev min ældste født og lillebror er født i sep 13 

Anmeld Citér

3. juli 2015

JH12

1gang januar'14 MA i uge 10

havde positiv test i marts'14

desværre ente det også med en MA i juli'14 i uge 21

havde positiv test i oktober'14

og i søndag kom der endelig en velskabt dreng til verden 

det gør mig ondt du har mistet, håber du bliver hurtigt gravid igen 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Krussedulle

C.D. skriver:

Først et stort knus 

Vi ventede i sin tid, indtil første mens.. Og derefter tog det os 3 måneder. 

Anmeld Citér

4. juli 2015

LinLin

C.D. skriver:

Jeg blev gravid tre uger efter min medicinske abort hvor fosteret var dødt i uge 7/8 men først blev opdaget da jeg begyndte at bløde 11+0...

vi begyndte igen da jeg var holdt op med at bløde og vi havde været til tjek for at se om alt var ude -  dvs efter en uge.

lægerne så gerne vi ventede til jeg havde haft mens men kun for at det ville være nemmere at udregne termin!?!

Anmeld Citér

4. juli 2015

Nettemor

Jeg fik en kirurgisk abort I januar da fosteret var svært misdannet og ikke kunne overleve. Da var jeg 13+0. Det tog os 3 mdr at blive gravide igen og jeg er nu 14+6 med en sund og rask baby som det ser ud. 

for at du snart er gravid igen

Anmeld Citér

4. juli 2015

stinemavepine

Jeg blev gravid i anden cyklus efter en missed abortion

Havde et rodet forløb efter udskrabningen, hvor alt ikke blev fjernet og jeg derfor blødte on and off i flere måneder. Men efter endnu en udskrabning fik jeg min mens efter par uger og under den efterfølgende ægløsning var der gevinst. Naturligt gravid efter over tre års forsøg, flere af dem i behandling. Er nu 25+4 og alt udvikler sig som det skal.

Håber du bliver lige så heldig 

http://stinemavepine.blogspot.dk/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.