Anonym skriver:
Efter 2 børn hænger min mave og det er bare en stor delle der hænger nedad og ud til siderne. Derfor kunne jeg godt tænke mig sådan en shape-ting man kan tage på som strammer maven ind. Ved ikke lige hvad det hedder men håber I forstår!? Er det pengene værd at købe sådan en i en undertøjsforretning??
Ved ikke helt om du kan bruge mit "råd", men......
Jeg har ikke født (endnu) men er "bare ganske alm overvægtig" med delle og det hele.... Jeg var for nogle år siden med min veninde ude og finde brudekjole.... Da den er i "hus" kigger jeg lidt på de der 'trinny & Susanne" shape wear.... Trunten i butikken får lokket mig i en.... Nu er jeg sådan bygget at jeg har hofter og røv... Og mave, men også talje..... Det der skete for mig var, at den strammede rigtig meget ind (som i VIRKELIG rigtig meget
) ind ved taljen og maven ,men hele tiden "rullede" op over hoften, så jeg var "tynd" i talje/ mave, men KÆÆÆÆÆÆMPE MEGET STØRRE på røven end jeg ellers er.... Jeg lignede virkelig en and der vraltede.... Nu er jeg ikke nogen mode sherif men kunne altså sagtens se, at den gjorde bare ikke noget godt for mig.... Og butiks trunten roooooste mig til op over skyerne i hvor brand godt jeg så ud.... ( så er det her Louis Nielsen kommer ind i billedet
)
men altså... Prøv at tage i nogle undertøjs butikker og prøv dig frem og se hvad du føler dig tilpas i....
Anmeld
Citér