Shape?? At skjule maven under tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juli 2015

Anonym trådstarter

Efter 2 børn hænger min mave og det er bare en stor delle der hænger nedad og ud til siderne. Derfor kunne jeg godt tænke mig sådan en shape-ting man kan tage på som strammer maven ind. Ved ikke lige hvad det hedder men håber I forstår!? Er det pengene værd at købe sådan en i en undertøjsforretning??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2015

CaWi

Anonym skriver:

Efter 2 børn hænger min mave og det er bare en stor delle der hænger nedad og ud til siderne. Derfor kunne jeg godt tænke mig sådan en shape-ting man kan tage på som strammer maven ind. Ved ikke lige hvad det hedder men håber I forstår!? Er det pengene værd at købe sådan en i en undertøjsforretning??

Hvis man skal blive rigtig glad for sådan et køb, så skal man, efter min mening,  købe en i en undertøjs forretning. 

Ser ofte folk der så i stedet har fået deller midt på ryggen, 4 baller iosv,  fordi de ikke har fået rigtig vejledning. 

Anmeld Citér

2. juli 2015

Jn81

Anonym skriver:

Ved ikke helt om du kan bruge mit "råd", men...... 

Jeg har ikke født (endnu) men er "bare ganske alm overvægtig" med delle og det hele.... Jeg var for nogle år siden med min veninde ude og finde brudekjole.... Da den er i "hus" kigger jeg lidt på de der 'trinny & Susanne" shape wear.... Trunten i butikken får lokket mig i en.... Nu er jeg sådan bygget at jeg har hofter og røv... Og mave, men også talje..... Det der skete for mig var, at den strammede rigtig meget ind (som i VIRKELIG rigtig meget ) ind ved taljen og maven ,men hele tiden "rullede" op over hoften, så jeg var "tynd" i talje/ mave, men KÆÆÆÆÆÆMPE MEGET STØRRE på røven end jeg ellers er.... Jeg lignede virkelig en and der vraltede.... Nu er jeg ikke nogen mode sherif men kunne altså sagtens se, at den gjorde bare ikke noget godt for mig.... Og butiks trunten roooooste mig til op over skyerne i hvor brand godt jeg så ud.... ( så er det her Louis Nielsen kommer ind i billedet 

men altså... Prøv at tage i nogle undertøjs butikker og prøv dig frem og se hvad du føler dig tilpas i....

Anmeld Citér

2. juli 2015

Nhbk

Jeg har den storte kjole shaper fra h og m. Den gør tricket for mig. Et par at mine veninder som er overvægtige bruger den også og det ser meget naturlig ud. Jeg ved de også bruger shape shorts. Men der er forskellige hjælpe midler. 

http://tablet.hm.com/dk/products/ladies/lingerie/shape?page=1

her kan du se deres udvalg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.