jubiiii gravid og skal til 1. scanning i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2009

GUSO

Ja så er det ved at være officielt for alvor... jeg er gravid og har foreløbelig termin d. 6 april, hvor er der altså lang tid til, det betyder også at den første og sværeste tid er ved at være overstået noget jeg har set frem til meget længe ( syntes jeg selv). den første scanning (terminsscanning) er så i morgen og jeg kan slet ikke vente med at se lille blyp på skærmen det bliver så stort... nå men ville bare lige sige hej og dele min glæde med alle jer pragtfulde gravide, forhenværende og kommende gravide quinder...
kæmpefra Camila 11+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Pige2009

Stort tillykke Hvor bliver det spændende med scanningen Rigtig god fornøjelse.

Knus Linda 36+2

Anmeld

14. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

GUSO skriver:

Ja så er det ved at være officielt for alvor... jeg er gravid og har foreløbelig termin d. 6 april, hvor er der altså lang tid til, det betyder også at den første og sværeste tid er ved at være overstået noget jeg har set frem til meget længe ( syntes jeg selv). den første scanning (terminsscanning) er så i morgen og jeg kan slet ikke vente med at se lille blyp på skærmen det bliver så stort... nå men ville bare lige sige hej og dele min glæde med alle jer pragtfulde gravide, forhenværende og kommende gravide quinder...
kæmpefra Camila 11+0

stort tillykke, hvor er det dejligt...
spændende med scanning i morgen, er det ikke sent at komme til en termins scanning?? er det ikke en NF scanning du skal til??
knus fra karina 18+6

Anmeld

14. september 2009

Snuffler25

Hejsa og velkommen  
Ej hvor sjovt, jeg har også terminsdato 6. april og jeg er lige præcis fulde 11 uger henne idag.

Hvis du ved hvor langt du er henne og hvornår du er sat til, hvorfor skal du så til termins scanning?  Er det ikke Nakkefolds scanning du mener mon?

Jeg skal til NF scanning d. 25/9 - det bliver min 1. scanning.. det er virkelig lang tid at gå og vente på - det er jeg enig med dig i hehe. Jeg glæder mig vildt til at se den på en skærm og få denne NF scanning overstået. D. 25 vil jeg så være 12+4 uger henne.

Er spændt på dit svar

Anmeld

14. september 2009

GUSO

Hej igen..
jeg er blevet indkaldt til en information angående risikovurdering i  morgen, og i de papirer jeg har fået fra sygehuset står der at jeg umiddelbart efter mødet vil  få lavet en terminsscanning.. jeg skal til nakkefoldsscanning d. 1 oktober så der er heller ikke længe til... håber da lidt på scanning i morgen ellers må jeg jo vente det kan jo være jeg har misforstået noget!!!
Knus fra Camilla

Anmeld

15. september 2009

Snuffler25

GUSO skriver:

Hej igen..
jeg er blevet indkaldt til en information angående risikovurdering i  morgen, og i de papirer jeg har fået fra sygehuset står der at jeg umiddelbart efter mødet vil  få lavet en terminsscanning.. jeg skal til nakkefoldsscanning d. 1 oktober så der er heller ikke længe til... håber da lidt på scanning i morgen ellers må jeg jo vente det kan jo være jeg har misforstået noget!!!
Knus fra Camilla

Hey
Hvordan gik det idag hos lægen, blev du scannet ? 

Anmeld

15. september 2009

Nybagt mor

Glæd dig til scanningen!!! - 1. scanning var bare så fin, og vi kunne se meget mere end vi forventede

Og med hensyn til ventetiden - så tro mig - den går så hurtigt! Har selv kun 5 uger til termin, og synes nærmest ikke det er mere end nogle uger siden jeg stod på badeværelset med den positive test i hænderne

Så pøj pøj med det!

Kh Christine, uge 35

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.