Piger med spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juli 2015

Anonym trådstarter

Godaften piger,

Jeg fik spiral for ca. Et års tid siden, efter min fødsel.

Jeg var så for første gang efter graviditet og fødsel ude at løbe en tur i går. Da jeg er næsten hjemme igen opdager jeg, at jeg er helt våd i skridtet, til trods for et trusseindlæg. Jeg bliver helt pinlig og tænker, at jeg må have tisset, og at jeg skal til at få gjort noget mere seriøst ud af de knibe øvelser 

Da jeg kommer hjem og får skiftet tøj går det imidlertid op for mig at det ikke lugter af tis, men af udflåd. Heraf mit spørgsmål, er der nogen, der har hørt om noget lignende før? Så kraftig udflåd? 

Jeg tænker det eventuelt kan være spiralen, der forårsager de enorme mængder... Eller er der nogen, der har oplevet meget stor mængde udflåd under sport ved graviditet? (Jeg har ikke haft mens i næsten 8 uger, men tester negativ).

Det er i hvert fald helt sikkert, at næste gang jeg skal ud at løbe, så bliver det med bind på! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2015

Skouboe

Anonym skriver:

Godaften piger,

Jeg fik spiral for ca. Et års tid siden, efter min fødsel.

Jeg var så for første gang efter graviditet og fødsel ude at løbe en tur i går. Da jeg er næsten hjemme igen opdager jeg, at jeg er helt våd i skridtet, til trods for et trusseindlæg. Jeg bliver helt pinlig og tænker, at jeg må have tisset, og at jeg skal til at få gjort noget mere seriøst ud af de knibe øvelser 

Da jeg kommer hjem og får skiftet tøj går det imidlertid op for mig at det ikke lugter af tis, men af udflåd. Heraf mit spørgsmål, er der nogen, der har hørt om noget lignende før? Så kraftig udflåd? 

Jeg tænker det eventuelt kan være spiralen, der forårsager de enorme mængder... Eller er der nogen, der har oplevet meget stor mængde udflåd under sport ved graviditet? (Jeg har ikke haft mens i næsten 8 uger, men tester negativ).

Det er i hvert fald helt sikkert, at næste gang jeg skal ud at løbe, så bliver det med bind på! 

Jeg har hormonspiral og jeg har heller ikke mens. Jeg kan godt have ekstra udflåd omkring hvor min mens skulle være kommet.

Anmeld Citér

2. juli 2015

CharlotteogMaria

Jeg har spiral og kan ikke genkende det du beskriver. Jeg har så en blødning én gang om måneden.

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Jeg har hormonspiral og jeg har heller ikke mens. Jeg kan godt have ekstra udflåd omkring hvor min mens skulle være kommet.

Mange tak for svar! Rart at vide, at andre også oplever øget udflåd! Normalt har jeg dog mens hver måned,denne gang var den bare forsinket grundet stress

Anmeld Citér

11. juli 2015

Anonym trådstarter

JustHere skriver:

Jeg har spiral og kan ikke genkende det du beskriver. Jeg har så en blødning én gang om måneden.

Tak for svar. Det kom også virkelig bag på mig med en så stor mængde udflåd.  Jeg har normalt fast blødning en gang om måneden, at den så var udskudt i 4 uger denne gang er jeg sikker på skyldtes stress.

Må jo bare se at komme ud at løbe igen og se om det er dét samme, for så er det nok bare sådan det er for mig..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.