Så kom puslebordet ud.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Tina2

fra Milas' værelse..... Vildt alt det plads der blev!!!! Knægten er ikke blefri endnu, men til trods for at Thomas har lavet det ekstra stort og ekstra langt, så hænger han for meget udover..... Men han nærmer sig jo med meget hastige skridt 1 meter nu.....

Så nu er der pusleplads på min seng..... Vildt han allerede er så stor!!! Filucas kom også ud da hun var 2 år og 3 mdr, men det var fordi hun smed bleen der.... Det er Milas slet ikke klar til endnu:-)

Hele dagen igår gik med at flytte rundt og gøre rent på hans værelse, der er godt nok meget plads til at lege derinde nu:-)

Kram Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Muslingen

Lækkert med ekstra plads. Han er da godt nok en lang starut  Cecilie bliver 3 om 14 dage og hun er kun 94 cm.... og hun vil stadig ikke smide bleen. Vi prøver alt hvad vi kan, men hun nægter bare at tisse på toilettet ellet potten.

Kh Fie

Anmeld

15. september 2009

Tina2

Ja, jeg har stillet toilettraineren frem nu, så kan han prøve hver dag efter aftensmad, hvis han har lyst:-)

Ja, vi målte ham faktisk igår aftes- 98 cm!!!! :-o Så han er vokset 4 cm på 3 mdr!

Anmeld

15. september 2009

Susan1978

fedt et eller andet sted og måske også lidt vemodigt.

men han er jo dælme også lang. 

den anden dag fik jeg ryddet op ovenpå, hvor de har alt deres legetøj.. jeg fik ryddet så meget væk som de slet ikke bruger og babylegetøj osv..  det var slet ikke nødvendigt at det brugte så meget plads..  der blev også ligepludselig så meget rum.

Emil og potten herhjemme er heller ik  det helt store.   Han gør tit i den hos DP, men tror også det er noget andet, også handler det også om at vi ikke altid lige husker at spørge ham hverdag om han vil på potten.. 

Anmeld

15. september 2009

Tina2

Susan1978 skriver:

fedt et eller andet sted og måske også lidt vemodigt.

men han er jo dælme også lang. 

den anden dag fik jeg ryddet op ovenpå, hvor de har alt deres legetøj.. jeg fik ryddet så meget væk som de slet ikke bruger og babylegetøj osv..  det var slet ikke nødvendigt at det brugte så meget plads..  der blev også ligepludselig så meget rum.

Emil og potten herhjemme er heller ik  det helt store.   Han gør tit i den hos DP, men tror også det er noget andet, også handler det også om at vi ikke altid lige husker at spørge ham hverdag om han vil på potten.. 

Uhh ja, jeg fik også lagt en masse legetøj i poser og klar til loftet. Der var faktisk en del han ikke gider mere, selvom jeg ikke synes det er ret lang tid siden jeg sorterede i det......

Men nu er bilerne, Briobanen, garageanlægget og BEDST AF ALT- Flexibanen det der dur:-)

Dublo er også ved at ha interesse, men han blir så arrig, når han ikke kan sætte dem rigtigt sammen, he he......

Ja, han er lang, jeg syntes også lige pludselig hans bukser var begyndt at stumpe lidt!!!! Men det tror da pokker med 4 cm på 3 mdr!

Anmeld

16. september 2009

tumle81

Valdemar fylder også en del på puslebordet, men ved faktisk ikke hvor lang han er. Måske man burde måle ham!!

Han er jo i fuld gang med at smide bleen og er faktisk rigtig god til at tisse i toilettet eller potten. Der er enkelte uheld indimellem, men ikke hver dag!
Desværre er det langt sværere for ham at lave stort andet end i bukserne eller bleen, så det kommer nok til at tage lidt tid endnu. Han er jo heller ikke så gammel, så indtil videre får han en ble på når han skal lave stort!!

Rydder op med jævne mellemrum på deres værelse, så der er ikke så meget der kan ryddes ud lige nu, men det er så fedt når man lige har gået igennem værelset. Der bliver pludselig så meget fri plads!!

Knus Kathrina 34+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.