Stopper kort med at trække vejret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
8 svar
1 synes godt om
30. juni 2015

lau85

Hej

Her til aften havde vi en oplevelse med vores datter på snart 19 måneder. Hun blev så ked af det, at hun stoppede med at trække vejret og blev helt slap. Efter lidt tid kom hun til selv sig selv igen, og var noget slap et stykke tid efter.

Det er desværre ikke først gang vi har oplevet dette, men når det sker, er det meget ubehagelig at have en "livløs" datter.

Andre som har oplevet det samme?

Og er der nogle, som ved hvornår de vokser fra det -ca.?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Har en veninde hvis datter gjorde det samme .. Det hedder affektkrampe og udløses af gråd/vrede...og det er noget de vokser fra vist nok omkring 4-5 års alderen .. Ved min venindes datter holdt de hende helt tæt og talte roligt til hende til hun kom til dig selv igen 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
lau85 skriver:

Hej

Her til aften havde vi en oplevelse med vores datter på snart 19 måneder. Hun blev så ked af det, at hun stoppede med at trække vejret og blev helt slap. Efter lidt tid kom hun til selv sig selv igen, og var noget slap et stykke tid efter.

Det er desværre ikke først gang vi har oplevet dette, men når det sker, er det meget ubehagelig at have en "livløs" datter.

Når vores søn på 4 år falder og slår sig, og det virkelig gør ondt! Så besvimer han også, jeg lavede en tråd om det på slyngebarn, da det bekymrede mig lidt, du kan se den  her.

Jeg var ikke overdrevet bekymret, da jeg selv kunne besvime når jeg blev meget hysterisk som barn.

Anmeld Citér

30. juni 2015

Mor1986

lau85 skriver:

Hej

Vores dagpleje mor fortalte at hendes ene datter også gjorde sådan som barn. Men er vokset fra det.

vorwa egen på 3 har vi ikke oplevet er besvimet. Men hun bliver så hysterisk at hun hiver efter vejret. Vi taler roligt til hende mens vi holder om hende. 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Skouboe

Min yngste gjorde det også da hun var yngre. Vi rystede hende blidt og sagde bestemt "træk vejret!" gentagne gange.

Anmeld Citér

30. juni 2015

Isabella_mor

Min niece gjorde det også da hun var lille. Men det gik over igen da hun var 3-4 år. 

Anmeld Citér

1. juli 2015

lineog4

lau85 skriver:

Hej

Det kan sagtens være helt harmløst som alle i tråden skriver. Men var det mig ville jeg alligevel vende det med en læge - lige få lyttet til hjertet fx en ekstra gang.

Anmeld Citér

2. juli 2015

lau85

skovrup skriver:

Når vores søn på 4 år falder og slår sig, og det virkelig gør ondt! Så besvimer han også, jeg lavede en tråd om det på slyngebarn, da det bekymrede mig lidt, du kan se den  her.

Jeg var ikke overdrevet bekymret, da jeg selv kunne besvime når jeg blev meget hysterisk som barn.

Tak for svaret - jeg har læst din tidligere tråd, hvor der også var et link til netdokter, mener jeg, og det var super, at læse igennem, og få lidt ro i maven

Anmeld Citér

2. juli 2015

lau85

lineog4 skriver:

Det kan sagtens være helt harmløst som alle i tråden skriver. Men var det mig ville jeg alligevel vende det med en læge - lige få lyttet til hjertet fx en ekstra gang.

Tak for dit svar.

Første gang vi oplevet det med hende, var vi en smut forbi vagtlægen, og snakkede med min egen læge dagen efter.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.