Køre bil efter kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.621 visninger
11 svar
1 synes godt om
30. juni 2015

Anonym trådstarter

Hvornår må man køre bil igen. Har fået at vide 5 uger, men kan det virkelig passe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2015

Ellie79

Anonym skriver:

Hvornår må man køre bil igen. Har fået at vide 5 uger, men kan det virkelig passe?

hej, hmm har fået 3 ks og har aldrig hort 5 uger før man må kører bil. - her har jeg kørt bil når jeg var klar til det 

så tænker det handler om at mærke efter i kroppen 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

hej, hmm har fået 3 ks og har aldrig hort 5 uger før man må kører bil. - her har jeg kørt bil når jeg var klar til det 

så tænker det handler om at mærke efter i kroppen 

Okay  hvor lang tid gik der før du var klar?

Anmeld Citér

30. juni 2015

Christine

Anonym skriver:

Jeg har godt nok kun haft kørekort efter et af mine kejsersnit. Men jeg synes det er meget forskelligt hvornår man er ovenpå! Første gang ville der helt sikkert være gået mindst 4 uger, anden gang tror jeg godt jeg kunne have kørt efter en uge og sidste gang gik der mindst 5 uger!

Så det er måske ikke dumt at satse på 5 uger, så er det jo bare en glædelig overraskelse hvis du er klar tidligere 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Jeg har fået to kejsersnit og er kommet ret hurtigt "over" dem. Altså havde ingen problemer med gode gåture og lignende, så jeg kunne sagtens sætte mig ind i en bil ugen efter jeg havde født. 

Har aldrig hørt om der skulle gå 5 uger - Men altså det er jo maven jeg er blevet opereret i og den kører jeg ikke bil med. Begge mine arme har fungeret 100%, det samme har mine ben og jeg kunne også dreje hovedet, så synes ikke selv det var uforsvarligt at køre. 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Babyklokke

Jeg kørte hjem fra sygehuset tre dage efter mit kejsersnit. Jeg spurgte hvad jeg skulle gøre mht selen, da jeg tænkte at det måske ville være irriterende. Men de sagde på sygehuset at hellere have selen på og såret springer op hvis man kører galt end at ryge ud af ruden. :-)

Anmeld Citér

30. juni 2015

lillespir26

Jeg kørte selv hjem fra hospitalet på 3 dag efter 

Anmeld Citér

30. juni 2015

lillespir26

lillespir24 skriver:

Jeg kørte selv hjem fra hospitalet på 3 dag efter 

Og BTW var det første kejsersnit 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Kindfed

Jeg mærkede ikke andet end de der møgclips efter mit kejsersnit og så meget milde smerter. Meget mindre end almindelige menstruationssmerter. Jeg kørte bil dagen efter uden at tænke over det overhovedet. 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Ellie79

Anonym skriver:

Okay  hvor lang tid gik der før du var klar?

1. barn et par dage, 2. efter klips var ude så ca. 5 dage - 3. gang et par uger, men mere fordi vi nu bor hvor man kan gå til alt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.