Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu kommer varmen. Ja de lover faktisk op til 30 grader. Så hvad ville være mere nærliggende. At få købt en rutchebane til haven. Og måske en hvor man kan tilslutte en vandslange så det bliver rigtig glat og sjovt for børnene. De vil elske det!
Mvh. Kim
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Saxet fra Baby.dk's retningslinjer:
- Jeg tror der findes en erhvervsprofil, der giver dig ret til at reklamere ...
Pikku Myy skriver: Saxet fra Baby.dk's retningslinjer: Vi tillader ikke at profiler annoncerer direkte i vores debatter uden vederlag. - Jeg tror der findes en erhvervsprofil, der giver dig ret til at reklamere ...
Hej,
Hvor findes denne. Så ryger jeg da gerne på den
Kim
hopogleg.dk skriver: Hej, Hvor findes denne. Så ryger jeg da gerne på den Kim
Jeg ved det ikke, men jeg prøver lige at anmelde dit indlæg, så kan det være en admin kan hjælpe dig
Der findes ikke længere erhvervsprofiler, det er tilladt at lave salsindlæg, dog gælder de samme regler som for køb og salg.
Vi regner med at få rettet retningslinjerne herom inden længe.
Mvh Staff.
Moderator skriver: Der findes ikke længere erhvervsprofiler, det er tilladt at lave salsindlæg, dog gælder de samme regler som for køb og salg. Vi regner med at få rettet retningslinjerne herom inden længe. Mvh Staff.
Okay.
ja det lyder jo super.
Og varmen bliver bare ved og ved. Så det er stadig muligt, at nyde turen på en vand rutchebane i haven.
Ja vejret er vist ikke ligeså varmt som sidste år. Men man kan helt sikkert stadig bruge en vandrutchebane. For så bliver det først rigtig sjovt at lege i haven.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128