Romantisk middag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
6 svar
3 synes godt om
29. juni 2015

Bebsen

Hej alle
Min kæreste og jeg skal i sommerhus, det er på hans regning, alt han har bedt om tilgengæld er en romantisk 3 retters middag - med rødvin til (fordi jeg bliver i ret så godt humør af rødvin&nbsp
Men hvad skal jeg lave til ham? Vi er i sommerhus 25m fra stranden og har kun set hinanden 6 dage ud af de sidste 9 uger, pga hans arbejde, så der skal romantik på bordet - jeg er ikke romantisk anlagt - men det er han!

Vi kan begge lide det meste - men jeg er ikke den største haj i et køkken, og så heller ikke den der finder på romantiske detaljer. Hjælp! ������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2015

jenny4

Hvad med en romantisk picnic på stranden? Evt med bål 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Tip!

Forret: lakse roulade, noget lækkert frisk fisk, anrettet med kaviar, salat, dressing og brød.. 

Hovedret.. Hvis der er en grill, en god grillet bøf, asparges med bacon, bagte hvidløg, en let af rucola salat, med melon, blåbær, ristede pinjekerner, en bagt kartoffel med persille eller hvidløgssmør til..

Dessert.. Is med en lækker brownie, eller et fad med frugt og jordbær, nødder, chokolade.. Det kunne også være ost (noget der er godt til rødvinen )  

dejlig aften til jer 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Bebsen

jenny4 skriver:

Hvad med en romantisk picnic på stranden? Evt med bål 

Tak for svar  

Måske ku en af retterne spises på stranden, men jeg har ikke mod på at lave 3 retter på bål, eller gril - jeg er elendig til at grille 

Jeg tror jeg vil lave bananasplit til dessert, mega retro, men han elsker det! Evt bananasplit med et twist, hvis nogen har nogen ideer? 

Og så tænker jeg, vi plejer tit at spise stjerneskud når vi bestiller mad, så evt lave nogle mini stjerneskud eller noget lignende til forret... Igen må kokkene derude gerne komme med forslag 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Bebsen

BC skriver:

Forret: lakse roulade, noget lækkert frisk fisk, anrettet med kaviar, salat, dressing og brød.. 

Hovedret.. Hvis der er en grill, en god grillet bøf, asparges med bacon, bagte hvidløg, en let af rucola salat, med melon, blåbær, ristede pinjekerner, en bagt kartoffel med persille eller hvidløgssmør til..

Dessert.. Is med en lækker brownie, eller et fad med frugt og jordbær, nødder, chokolade.. Det kunne også være ost (noget der er godt til rødvinen )  

dejlig aften til jer 

Ååhh vi fik faktisk lakseroulade på et tidspunkt vi var ude at spise! Og han var helt solgt! God ide, tak!!

Bøf vil være oplagt at lave - det laver han næsten altid når vi skal have en ekstra god middag, men det er HAM der er god til at stege dem perfekt, ikke mig, og er lidt nervøs for om hvor gode jeg ville få lavet dem, ift hans standart

En ostekurv kunne vi jo tage med på stranden 

Og tak - jeg glæder mig helt vildt! 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Bebsen

Det er i øvrigt her vi skal hen 

http://www.sommerhusportalen.dk/sommerhus.asp?web=1&ID=1199

Anmeld Citér

29. juni 2015

Tip!

Bebsen skriver:

Ååhh vi fik faktisk lakseroulade på et tidspunkt vi var ude at spise! Og han var helt solgt! God ide, tak!!

Bøf vil være oplagt at lave - det laver han næsten altid når vi skal have en ekstra god middag, men det er HAM der er god til at stege dem perfekt, ikke mig, og er lidt nervøs for om hvor gode jeg ville få lavet dem, ift hans standart

En ostekurv kunne vi jo tage med på stranden 

Og tak - jeg glæder mig helt vildt! 

Velbekom... Hiv ham med ud i køkkenet, når bøffen skal steges..  Han kan vel altid lære dig et trick eller to.. 

Jeg har alene tid med min søde kæreste på torsdag, tror da jeg vil lave en lækker kurv med gode sager og køre til vandet og spise... 

Han arbejder også meget her om sommeren, så han trænger til forkælelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.