om veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

har tit tænkt på hvordan veer føles nogen her der kan forklare miig det?

christina 34+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

mor_sabina

T24/10-09 skriver:

christina 34+2

Mine veer føltes som meget kraftige menssmerter i underlivet men andre får ondt ved lænen. Men tro mig du skal nok finde ud af hvordan det føles

Anmeld

14. september 2009

mariamiss6

T24/10-09 skriver:

christina 34+2

Jeg vil også sige at det føles som mens smerter.... bare mange gange forstærket.... Når man går i gang og det er nemt, så tænker man at alle andre kvinder da må være nogle rigtige vatnisser

Så kommer man til de lidt grovere udvidelsesveer, og man tænker av for helvede...

Så kommer der nogle veer der er meget ondere, og man tænker "hvis det bliver værre nu, så dør jeg hellere"

Lige efter dem, så kommer presseveerne og befrier dig  Det holder ikke op med at gøre ondt, men det bliver lettere når du må presse med, så koncentrerer man sig mere om hvor langt ude baby er, end hvor meget mere ondt det gør.... derfor siger 'man' at det er lidt befriende og nemmere at have presseveer... Hvis man vel at mærke må presse med selvfølgelig....

Det var så sådan som jeg følte det....

Anmeld

14. september 2009

Maise

jeg havde dem hen over lænden. Synes det føles som stikkende dybe jag, men man er ihvertfald ikke i tvivl når først de kommer.

Anmeld

14. september 2009

mor_sabina

mariamiss6 skriver:

Jeg vil også sige at det føles som mens smerter.... bare mange gange forstærket.... Når man går i gang og det er nemt, så tænker man at alle andre kvinder da må være nogle rigtige vatnisser

Så kommer man til de lidt grovere udvidelsesveer, og man tænker av for helvede...

Så kommer der nogle veer der er meget ondere, og man tænker "hvis det bliver værre nu, så dør jeg hellere"

Lige efter dem, så kommer presseveerne og befrier dig  Det holder ikke op med at gøre ondt, men det bliver lettere når du må presse med, så koncentrerer man sig mere om hvor langt ude baby er, end hvor meget mere ondt det gør.... derfor siger 'man' at det er lidt befriende og nemmere at have presseveer... Hvis man vel at mærke må presse med selvfølgelig....

Det var så sådan som jeg følte det....

Anmeld

14. september 2009

TbCp

T24/10-09 skriver:

christina 34+2

Mine startede hen over maven, som de andre beskriver som mens smerter.
Og så blev de bare hårdere og hårdere.

Jeg fik epidural og da veerne så begyndte at komme igen sad de nu under ballerne.

Da presseveerne kom føltes det bare som om jeg virkelig skulle ski**

Ja og herefter fik jeg så kejsersnit så det sidste kan jeg ikke fortælle dig hvordan føles

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.