Dårlig balance

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.547 visninger
10 svar
3 synes godt om
29. juni 2015

CamillaK1984

Hej allesammen. Min søn har efterhånden gået i små 2 måneder, men hans balance er ikke særlig god. Han kan stå stille og miste balancen. Nogen der kender nogle redskaber hjælpemidler som vi kan bruge?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2015

jenny4

Har i nogensinde fået ham tjekket hos en kiropraktor? Hvis de har låsninger i nakken (ofte fra fødslen) kan det sætte sig på balancen..

Anmeld Citér

29. juni 2015

CamillaK1984

jenny4 skriver:

Har i nogensinde fået ham tjekket hos en kiropraktor? Hvis de har låsninger i nakken (ofte fra fødslen) kan det sætte sig på balancen..

Jeg gik til kiropraktor med ham da han var spæd, da han var skæv i nakken og i bækkenet.

Anmeld Citér

29. juni 2015

gokkelok

Jeg ved ikke om det kan hjælpe, men i nogen børnehaver skal børne trille hver dag, for at styrke balancen. Måske det var en ide. 

Anmeld Citér

29. juni 2015

AnneH

CamillaK1984 skriver:

Hej allesammen. Min søn har efterhånden gået i små 2 måneder, men hans balance er ikke særlig god. Han kan stå stille og miste balancen. Nogen der kender nogle redskaber hjælpemidler som vi kan bruge?? 

Hvis der er væske på ørene kan det også have indflydelse på balancen.

Anmeld Citér

29. juni 2015

A-1995

Følger. Min har også gået i et par mdr og har vildt dårlig balance.. Han ligner seriøst en der er fuld ��

Anmeld Citér

29. juni 2015

Masig

Selvom i har været til kiropraktor før, kan det godt være en ide at få det tjekket igen. Vores dreng på lige knap 3 havde også dårlig balance og faldt meget. Det viste sig at han var låst i hele venstre ben, altså både ankel, knæ og hofte... han fik 4 behandlinger og går meget bedre nu...

Anmeld Citér

29. juni 2015

jenny4

Ja jeg ville også anbefale at få ham tjekket hos kiropraktor igen. Vores fik behandlinger som spæd og har nu fået igen (3år) hvilket har styrket motorik og balance helt vildt..

Anmeld Citér

29. juni 2015

CamillaK1984

AnneH skriver:

Hvis der er væske på ørene kan det også have indflydelse på balancen.

Ørene er tjekket ved ørelægen 

Anmeld Citér

30. juni 2015

CamillaK1984

A-1995 skriver:

Følger. Min har også gået i et par mdr og har vildt dårlig balance.. Han ligner seriøst en der er fuld ��

Det gør min også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.