Amme bh om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
6 svar
1 synes godt om
28. juni 2015

Anonym trådstarter

GUD hvor jeg savner at smide bh'en om natten og bare lade det der hænger, hænge. Men jeg ammer og hvis jeg ikke sover med amme bh på, så ved jeg bare at jeg vågner op til vådt sengetøj. 

Jeg er vel næppe den eneste med det 'problem'. Er det bare sådan det må være, eller hvad gør i ? :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

Fremad

Jeg sov blandt andet ned stramme strop trøjer og så et par stof bleer foldet og ind under som indlæg....

Anmeld Citér

28. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nogle ligger et håndklæde under der hvor brysterne er.

men jeg lækkede enormt meget mælk! Så sov også med ammebh og 2 liberoindlæg ved hver. Når det en sjælden gang var dem fra änglemark ell. lignende så var det 4 ved hvert bryst.

så jo kender godt til problematikken men der er vidst ikke så meget at gøre. 

H&m har sådan noge ammetoppe hvor der er halv ammebh i. Måske det ville være en løsning? 

Jeg fandt mig i det i de 9 mdr jeg ammede(samt 1 mdr efter hvor det løb lidt).

Anmeld Citér

28. juni 2015

Clisolka

Uha jeg ville ikke have undværet mine ammebh'ere  Det var et h... at vågne indsmurt i mælk  

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

Men man har fandeme det lort på døgnets 24timer  

Anmeld Citér

28. juni 2015

tarkoflen

Anonym skriver:

Men man har fandeme det lort på døgnets 24timer  

Jeg var også bare så træt af det til sidst! Jeg havde ellers en dejlig blød sag fra carriwell... Jeg tog nogle gange et tisselagen og et håndklæde  og lage under brystet og sov på det, så det ikke gik ud over topmadrassen

Anmeld Citér

28. juni 2015

Sissel

Jeg går nogle gange i seng uden top på, og så tar jeg den på igen inden første amning.. Det har fungeret fint for mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.