Keglesnit og analsex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.430 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2015

Dorthe1986

Må man have analsex lige efter keglesnit? Ved de fraråder vaginal halløj men hvad med anal? Og hvad med orgasmer ved onani?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

Anpau

Dorthe1986 skriver:

Må man have analsex lige efter keglesnit? Ved de fraråder vaginal halløj men hvad med anal? Og hvad med orgasmer ved onani?

Tror liiige jeg ville vente nogle dage. I hvert fald til jeg ikke længere var øm/mærket af op. 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Fremad

Ihhhh jeg ville vente,problemet er at efter kegle snit er du MEGET modtagelig for div virus mm....og især tarm bakterien er ubehagelig og lugter fælt hvis du får et udbrud...

Det gjorde jeg uden at have haft sex..... Der skal nærmest intet til.... Så vil råde dig til at vente 

Anmeld Citér

28. juni 2015

MorTil3+

For Guds skyld vent. Jeg lavede samme fejl, det skader vel ikke. Fik så mange smerter. Måtte en tur til vagtlægen som gav mig nogle meget stærke smertestillende. Men hvis du undgår orgasme tror jeg godt du kan for det var nemlig det der udløste mine smerter da livmoderen jo trækker sig sammen. 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Dorthe1986

Anpau skriver:

Tror liiige jeg ville vente nogle dage. I hvert fald til jeg ikke længere var øm/mærket af op. 

Helt klart ville jeg vente nogle dage. Har fået at vide at jeg skulle vente 4 uger med at have sex det er også helt fint med mig, men var bare nysgerrig om man kunne have analsex, selvfølgelig lige efter nogle dage. Og så netop det med orgasmen da det det jo får operationsområdet til at trække sig sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.