jer der bor i gule huse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej.

Vi skal have skiftet vinduer i huset, og er i tvivl om hvilken farve de skal være. Huset er gult med rødbrunt tag (dette skal dog også skiftes inden længe).

Hvilken farve vinduer har I i jeres gule huse?  

Vi har lige sat hvide træ alu vinduer i . Og så med skifer sålbænke i sort. Ser godt ud synes vi  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

Anja82

Vi er netop ved at få vinduer i og har valgt mørke grå og er i dag begyndt at male det røde træ mørkegrå, der hvor vi endnu ikke har fået skiftet vinduer...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. juni 2015

Annemette07

Anonym skriver:

Hej.

Vi skal have skiftet vinduer i huset, og er i tvivl om hvilken farve de skal være. Huset er gult med rødbrunt tag (dette skal dog også skiftes inden længe).

Vi har lige købt nye vinduer og de er grå - ikke for mørke men ej heller for lyse :-) gavlene er sorte og taget brunt - dog var de tidligere vinduer malet brune, men vi ville have nogle vedligeholdelsesfrie vinduer og synes de grå var pæne til huset :-)

Anmeld Citér

28. juni 2015

Ellie79

Anonym skriver:

Hej.

Vi skal også skifte vinduer i vores gule hus med rødt tag.. Vi skifter til hvide allerhelst ville jeg gerne have mørkegrå men synes det ser fjollet ud til rødt tag og taget har over 10 års levetid tilbage så det bliver og vinduerne må være hvide ��

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anja82

AnjaB skriver:

Vi skal også skifte vinduer i vores gule hus med rødt tag.. Vi skifter til hvide allerhelst ville jeg gerne have mørkegrå men synes det ser fjollet ud til rødt tag og taget har over 10 års levetid tilbage så det bliver og vinduerne må være hvide ��

Det tænker jeg, at der ikke vil se fjollet ud.. Hvis det er det du helst vil have...

Anmeld Citér

28. juni 2015

Ellie79

Anja82 skriver:

Det tænker jeg, at der ikke vil se fjollet ud.. Hvis det er det du helst vil have...

Hmm er nok fordi taget er rødt så har vi sorte spær og Hvidt træ ved siden af vinduerne - det samme som jer som i nu maler gråt.. Hmm men vi har heldigvis lige lidt tid til at beslutte os i - overvejer også en meget mørk grå næsten sort fordi huset jo netop har sort..  

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anja82

AnjaB skriver:

Hmm er nok fordi taget er rødt så har vi sorte spær og Hvidt træ ved siden af vinduerne - det samme som jer som i nu maler gråt.. Hmm men vi har heldigvis lige lidt tid til at beslutte os i - overvejer også en meget mørk grå næsten sort fordi huset jo netop har sort..  

Ja det handler om at bruge tid, man kan ikke bare sådan lige skifte.. Vi har lige købt huset efter at have boet til leje og har samtidig lånt til nye vinduer, nyt køkken og bryggers samt til renovering af stue og køkkenalrummet... Et større projekt som går helt igang i 2. Uge af sommerferien.. Den første uge står 100% i ungernes tegn 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78
Moaren skriver:

Vi har faktisk nogle mega grimme vinduer i vores gule hus. De tidligere ejere havde én eller anden mærkelig idé om, at "grise-farvede" vinduer var det hit. De skal nu males hvide 

Hahaha "Grisefarvede"  Kan lige se det for mig 

/ Taco78 

Anmeld Citér

28. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har hvide vinduer, gavle og udhæng. Syntes det er rart at der ik kommer for mange forskellige farver op sammen. Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.