Kan jeg få hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
17 svar
6 synes godt om
28. juni 2015

Anonym trådstarter

Kort sagt blev jeg  udsat for et groft voldtægt forsøg natten til fredag 

de kan ikke finde ham og det er kun 10 min fra hvor jeg bor. 

Jeg er så bange, jeg kan ingen ting, græder bare, jeg har dybe rifter "Down there" og græder hver gang jeg skal tisse af smerte  

jeg skal starte uddannelse til august og få derfor ikke SU, jeg har lige fået job og skal starte næste uge, men jeg ved simpelthen ikke hvordan? jeg har ingen penge, jeg tør ingen ting og aner ikke hvad jeg skal gøre. 

Jeg bor med min kæreste og vores søn, jeg er 24 år. Kan jeg få hjælp af kommunen evt? Banken vil ikke grundet gæld. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

SandraXOXO

Ej nej nej hvor forfærdeligt. Ta på kommunen og hav en god støtte med, bed om hjælp til psykolog. Og få din læge til at sygemelde dig. 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Kort sagt blev jeg  udsat for et groft voldtægt forsøg natten til fredag 

de kan ikke finde ham og det er kun 10 min fra hvor jeg bor. 

Jeg er så bange, jeg kan ingen ting, græder bare, jeg har dybe rifter "Down there" og græder hver gang jeg skal tisse af smerte  

jeg skal starte uddannelse til august og få derfor ikke SU, jeg har lige fået job og skal starte næste uge, men jeg ved simpelthen ikke hvordan? jeg har ingen penge, jeg tør ingen ting og aner ikke hvad jeg skal gøre. 

Jeg bor med min kæreste og vores søn, jeg er 24 år. Kan jeg få hjælp af kommunen evt? Banken vil ikke grundet gæld. 

Nej nej nej jeg er helt uden ord. For pokker hvor jeg føler med dig. 

Men tur til lægen og få en sygemelding og selvfølgelig også en tur på skadestuen og anmelde ham (hvis det ikke er gjort). 

Da der her er tale om voldtægt så burde du kunne få psykologhjælp betalt gennem sygesikringen. Det snakker du med lægen om. 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Carina:-)

Har politiet ikke hjulpet dig videre med at få hjælp til psykolog og er du ikke blevet undersøgt ?

Hvor er det synd for dig , Og tænker du måske du kunne have god brug af et voldtægtcenter der sidder der uddannet personale klar døgnet rundt til at give hjælp

Der er 8 fordelt i hele landet og jeg hjælper dig gerne med at finde tlf nummer hvis du vil sige hvor du kommer fra. 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Bshizzle

Du skal da helt sikkert ha brug for en psykolog til at komme videre !! 

Det gør mig ondt at læse.. Pg det er aldrig nemt! 

Ang økonomi, så ved jeg ikke hvor meget hjælp du kan få. 

Men du skal helt sikkert sygmeldes for at komme på benene igen!. 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

Det er politi anmeldt, han er eftersøgt, væk er han

Jeg bliver rlnget op af centret i morgen, men tankerne kører bare rundt og jeg er så bange og ked af det  

Anmeld Citér

28. juni 2015

Elgaard73

Du skal omkring din egen læge, og få ham/hende til at sygemelde dig og evt. få en henvisning til en psykolog. Herefter kan du søge om økonomisk hjælp til psykologen på kommunen.

Anmeld Citér

28. juni 2015

Kamilla-m

Anonym skriver:

Det er politi anmeldt, han er eftersøgt, væk er han

Jeg bliver rlnget op af centret i morgen, men tankerne kører bare rundt og jeg er så bange og ked af det  

I min forsikring dækker psykolog i sådanne tilfælde. Måske din gør det vis du har en ?

Og sender dig MANGE tanker 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

Centret har psykolog osv alt det er der styr på, det er hjælp til økonomi, må spørge centret i morgen om de har en social rådgiver

Anmeld Citér

29. juni 2015

Kamilla-m

Anonym skriver:

Centret har psykolog osv alt det er der styr på, det er hjælp til økonomi, må spørge centret i morgen om de har en social rådgiver

Det er også det jeg mener - vis du har en forsikring på dig selv er der nogle selskaber der dækker psykolog. Vis jeg eks kommer ud for en ulykke og får brug for psykolog så betaler min forsikring .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.