Anbefal en pusletaske:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2015

2721

Leonora skriver:

Jeg har lige købt en på Bystrooms hjemme side. Den koster normalt 1300 men er sat ned til 500 inkl underlag, flaskevarmer, toilettaske og fragt. 

Det er en skind taske i grå. Super lækker

Det var et godt tilbud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

2721

Kvist skriver:

På den jeg har er der 3 udvendige lommer..

Indvendigt er der to store lommer, mellem dem er der en lynlåslomme..

Og så er der flere små lommer rundt i siderne indvendigt..

Jeg sys der er rigtigt mange..

Det lyder da ikke dårligt

må ud og kigge på dem

Anmeld Citér

28. juni 2015

FN

Jeg har en fra Malene Birger,  det er vist ret nyt de laver pusletasker.  Den er super lækker, med underlag, rum og i praktisk stof hvis der kommer "skidt" på 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Babydrøm

Håber det er ok, jeg lige stiller et sjovt spørgsmål? Leder også efter en god pusletaske

De er super flotte dem fra bystroom Var fædre ok med de pusletasker? De ligner jo flotte kvindetasker hihi  

Anmeld Citér

29. juni 2015

Gi

2721 skriver:

Som overskriften siger, vil I ikke være søde at anbefale eller bare fortælle om jeres erfaring med pusletasker. Sidst havde jeg en gaia og ko men den blev hurtigt slidt.

Den må meget gerne have et pusleunderlag, en flaskevarmer er ikke vigtig. Den skal være rumlig, gerne med flere rum og femini i sit udtryk.

Jeg venter en pige

Kender du pusletasken fra www.stofop.dk?

Det er en retromodel fra 70´erne, der har fået et nyt og moderne look. Sort og hvid udvendig, indvendig er der mange muligheder for stofvalg. Pusletasken kan let foldes ud til en hyggelig pusleplads, og i sidelommerne er der plads til alt det, der er brug for. Udvendig lomme og lange hanke, der kan hænge over barnevognens styr. Se evt. mere på www.stofop.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. juni 2015

2721

Gi skriver:

Kender du pusletasken fra www.stofop.dk?

Det er en retromodel fra 70´erne, der har fået et nyt og moderne look. Sort og hvid udvendig, indvendig er der mange muligheder for stofvalg. Pusletasken kan let foldes ud til en hyggelig pusleplads, og i sidelommerne er der plads til alt det, der er brug for. Udvendig lomme og lange hanke, der kan hænge over barnevognens styr. Se evt. mere på www.stofop.dk

Den er rigtig fin, dog ikke lige det jeg søger

jeg vil meget gerne have en rumlige taske med plads til mange ting, da vi ofte er på farten med offentlig transport og så skal jeg kunne have en hel del i tasken og gerne til 2 børn

Anmeld Citér

1. juli 2015

Gi

2721 skriver:

Den er rigtig fin, dog ikke lige det jeg søger

jeg vil meget gerne have en rumlige taske med plads til mange ting, da vi ofte er på farten med offentlig transport og så skal jeg kunne have en hel del i tasken og gerne til 2 børn

Held og lykke med jagten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.