Allergisk overfor bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.304 visninger
11 svar
3 synes godt om
28. juni 2015

Anonym trådstarter

er det muligt at være allergisk overfor en bh? Hver eneste gang jeg har haft en bestemt bh på hæver mit bryst og bliver helt rødt, som om at jeg har kradset helt vildt på det. Det gør faktisk ret ondt også. Tænker ikke at det kan være fordi den strammer, når nu det er på selve brystet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

Mimic

Anonym skriver:

er det muligt at være allergisk overfor en bh? Hver eneste gang jeg har haft en bestemt bh på hæver mit bryst og bliver helt rødt, som om at jeg har kradset helt vildt på det. Det gør faktisk ret ondt også. Tænker ikke at det kan være fordi den strammer, når nu det er på selve brystet.

er det en blonde bh??

sådan ser jeg nemlig altid ud efter blonder

kan bare ikke tåle dem (hvis man kan kalde det dét)

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

er det en blonde bh??

sådan ser jeg nemlig altid ud efter blonder

kan bare ikke tåle dem (hvis man kan kalde det dét)

Nej, det er en ganske almindelig bøjlebh

Anmeld Citér

28. juni 2015

Pikku Myy

Anonym skriver:

Nej, det er en ganske almindelig bøjlebh

Kan der være nikkel i bøjlen?

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Kan der være nikkel i bøjlen?

Måske. Altså jeg har nikkelallergi, men det er først her indenfor den sidste måned, at jeg er begyndt at få gener af den. 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Pikku Myy

Anonym skriver:

Måske. Altså jeg har nikkelallergi, men det er først her indenfor den sidste måned, at jeg er begyndt at få gener af den. 

Jeg ved ikke så meget om hverken nikkelallergi eller bøjlebh'er, men måske er der hul ind til bøjlen. Eller måske er stoffet blevet slidt så tyndt at din hud nu kan reagerer på "nikkel'en" (hvordan bøjer man det ...?). Er det på begge bryster?

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Jeg ved ikke så meget om hverken nikkelallergi eller bøjlebh'er, men måske er der hul ind til bøjlen. Eller måske er stoffet blevet slidt så tyndt at din hud nu kan reagerer på "nikkel'en" (hvordan bøjer man det ...?). Er det på begge bryster?

Det er på begge bryster, dog reagerer jeg kraftigst på højre bryst.

Anmeld Citér

28. juni 2015

Pikku Myy

Anonym skriver:

Det er på begge bryster, dog reagerer jeg kraftigst på højre bryst.

Ja, så er sadnsynligheden for et spontant hul i begge BH'er nok ikke så stor Er du afhængig af bøjlen? Ellers kunne du måske prøve at tage den ud og se om du stadig får udslæt.

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Ja, så er sadnsynligheden for et spontant hul i begge BH'er nok ikke så stor Er du afhængig af bøjlen? Ellers kunne du måske prøve at tage den ud og se om du stadig får udslæt.

Nej, slet ikke afhængig. Synes bare min barm bliver det flottere, når jeg har bøjle-bh på.  Må se om jeg kan pille den ud. Det er bare sjovt, for jeg har en magen til, bare i en anden farve og der er der slet ikke nogle problemer.

Anmeld Citér

28. juni 2015

Pikku Myy

Anonym skriver:

Nej, slet ikke afhængig. Synes bare min barm bliver det flottere, når jeg har bøjle-bh på.  Må se om jeg kan pille den ud. Det er bare sjovt, for jeg har en magen til, bare i en anden farve og der er der slet ikke nogle problemer.

Du kan også prøve at købe en nikkeltest. Jeg tror de kan købes på apoteket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.