Rutebiler og hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
14 svar
4 synes godt om
27. juni 2015

TNBC

Godaften de dejlige kagedamer

Jeg er hjemme i to måneder og nøj hvor skal der bages..

Den første jeg lige tænker på er en kage til min far, til hans fødselsdag, og tænker jeg vil lave en lidt sjov en.
En med rutebiler, men hvad smager godt sammen med dem? Tænker at blande noget frugt med flødeskum?

Hvad med en fondant?? Smager det godt på en chokoladekage med rutebiler og en frugt ting?

Jeg har aldrig lavet kage med fondant, så jeg ved ikke om det vil smage godt sammen.

Nogen der har en super(gerne let) opskrift, der bare smager fantastisk?

Mange tak herfra

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. juni 2015

Diosa85

Yurie skriver:

Den første jeg lige tænker på er en kage til min far, til hans fødselsdag, og tænker jeg vil lave en lidt sjov en.
En med rutebiler, men hvad smager godt sammen med dem? Tænker at blande noget frugt med flødeskum?

Hvad med en fondant?? Smager det godt på en chokoladekage med rutebiler og en frugt ting?

Jeg har aldrig lavet kage med fondant, så jeg ved ikke om det vil smage godt sammen.

Mange tak herfra

Er ikke den store kage bager. Men prøv og Google kage med rutebiler det prøvede jeg lige og der kom rigtig mange frem 

Anmeld Citér

27. juni 2015

TNBC

Diosa85 skriver:

Er ikke den store kage bager. Men prøv og Google kage med rutebiler det prøvede jeg lige og der kom rigtig mange frem 

Det har jeg skam også, men jeg ved at der er mange gode bagedamer herinde og ville høre om der var nogen der kendte en god opskrift de kunne anbefale og at det er lettere at spørge folk herinde omkring blandinger og sådan end at spørge en opskrift..

Anmeld Citér

27. juni 2015

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Sammen med vanillieflødeskum og f.eks en syrlig formage som hindbær er rigtig godt sammen med de søde rutebiler.Og så bare nogle gode vaniliebunde :)

Jeg er personligt ikke fan af fondant,men marcipan er rigtigt lækkert istedet for :) 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Christine

Yurie skriver:

Mange tak herfra

Rutebiler er perfekt med.blåbær og flødeskum. Det lyder simpelt, men wow det er godt 

Anmeld Citér

27. juni 2015

TNBC

Carina:-) skriver:

Sammen med vanillieflødeskum og f.eks en syrlig formage som hindbær er rigtig godt sammen med de søde rutebiler.Og så bare nogle gode vaniliebunde :)

Jeg er personligt ikke fan af fondant,men marcipan er rigtigt lækkert istedet for :) 

Jeg har ikke rigtig spist meget fondant, men vil gerne prøve at lave det med skumfiduser.. Hehe..

Uhh det lyder godt.. jeg tænkte også bare en eller anden frugt..

Tak...

Anmeld Citér

27. juni 2015

TNBC

Christine skriver:

Rutebiler er perfekt med.blåbær og flødeskum. Det lyder simpelt, men wow det er godt 

Tak.
Jeg skal lige se om det er blåbær min far er allergisk overfor, det ville ikke være så smart at give ham en allergisk reaktion på hans fødselsdag(eller i det hele taget.)

Anmeld Citér

27. juni 2015

Diosa85

Yurie skriver:

Det har jeg skam også, men jeg ved at der er mange gode bagedamer herinde og ville høre om der var nogen der kendte en god opskrift de kunne anbefale og at det er lettere at spørge folk herinde omkring blandinger og sådan end at spørge en opskrift..

Forståeligt. Så længe har jeg ikke været herinde til at vide det 

Anmeld Citér

27. juni 2015

A.n.onym.

Mange tak herfra

Rutebiler og hindbær 

Anmeld Citér

27. juni 2015

TNBC

MommyK skriver:

Rutebiler og hindbær 

Du er den anden der siger hindbær, så jeg tror det bliver hindbær.

Tak.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.