Aktivitet med barn der muligvis er smittet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
5 svar
6 synes godt om
27. juni 2015

Sprit25

Med skoldkopper

hej alle. 

Mandag den 15 juni fik et barn i min datters dp skoldkopper. Hende og min datter var sammen om dagen i små tre timer og vi går derfor nu og afventer om der kommer skoldkopper.

men nu er det weekend og vi vil gerne hygge lidt med en aktivitet men vi er lidt i tvivl om hvad vi kan gøre uden risikoen for at, måske, smitte andre børn. Hvad tænker I

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

IT-nørd

Jeg ville ikke tage specielle forholdsregler da der kan gå op til 3 uger før din datter får skoldkopper. 

Du kan jo ikke holde hende fra andre børn i al den tid

Anmeld Citér

27. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Altså min store havde skoldkopper og den lille fik først en uge efter - det er længe at være indendørs når man også skal være det mens det står på. 

Så synes I skal foretage Jer det I nu har lyst til��

Anmeld Citér

27. juni 2015

Sprit25

Okay tak. Personligt tænkte jeg også det var okay men ville ikke "risikere" noget. Desværre er vejret hverken til vikingemarked eller zoo så må se hvad vi så finder på

Anmeld Citér

27. juni 2015

Kay

Altså i princippet skal alle børn jo helst havde skoldkopper imens de er børn 

jeg ville ikke tage nogle forholdsregler før end der var skoldkopper  men ellers må i da hjertens gerne komme forbi her og lege når der kommer skoldkopper 

vi ville utroligt gerne havde dem overstået inden lillesøster skal opereres til efteråret fordi det kan  være farligt for hende at få dem for tæt på operationen

Anmeld Citér

27. juni 2015

Eliza

Ro på  24 ud af de 26 børn i min søns vuggestue, har li været igennem skoldkopper.

min søn, som er meget kærlig og krammer alle.. Er en af de 2, der er gået fri 

Børnehaven hvor min anden søn går.. Det er integreret.. Har samtidig været turen igennem. Og ingen af mine 2 har fået, tiltrods for at de i 2 mdr har været i daglig kontakt med smittebære  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.