Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle.
Er lige gået på kh på barsel.
Får 8.600 før skat som forsørger. Sidst fik jeg ca 14.000 som forsørger.
Hvordan kan det være jeg får så lidt denne gang?
min kæreste er 25, jeg er 23 og vi bor sammen.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fordi de har skåret i Kontanthjælpen
Der er kommet ny kontanthjælps reform pr. 1/1-2014, ved selvfølgelig ikke hvornår du var på barsel sidst, men der er kontnthjælpen faldets
Sprit25 skriver: Fordi de har skåret i Kontanthjælpen
Okay, så får man mere som gravid kan jeg se, det hænger da ikke sammen at en gravid uden børn får mere end en med snart 2 børn
Benjamins'mor skriver: Der er kommet ny kontanthjælps reform pr. 1/1-2014, ved selvfølgelig ikke hvornår du var på barsel sidst, men der er kontnthjælpen faldets
Jeg var på barsel til august sidste pr, så der fik jeg stadig næsten 14.000 med den nye reform.
Det er fordi du ikke er på kontanthjælp men i stedet uddannelseshjælp.
(Jeg fik det samme)
Anonym skriver: Jeg var på barsel til august sidste pr, så der fik jeg stadig næsten 14.000 med den nye reform.
Du vil stadig få omkring 14.000 på barsel fordi de ikke kan sige at du skal finde en uddannelse på daværende tidspunkt.
Det er fordi du ikke er på kontanthjælp men i stedet uddannelseshjælp. (Jeg fik det samme)
Jeg har en uddannelse, så jeg skal have kh og ikke uddannelseshjælp og er også på barsel nu, har en uge til termin
Mon ikke det er en fejl. Alle jeg kender får ca 10 tusind udbetalt i kh på barsel. Skynd dig at ring til dem mandag og hør ad.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128