Endnu et spørgsmål om barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg er anynom da babyplanlægningen stadig er tys tys  Dette spørgsmål er måske blevet stillet flere gange, men jeg synes simpelthen at det er en jungle...

Hvis man får barn under uddannelse, hvor man får su, så får kvinder 12 su-klip og manden 6. Så vælger man jo selv hvordan man vil bruge dem, enten som miksklip, dobbelt, eller bare helt normalt. 

Meeeen. Hvis nu man får barn i sommerferien mellem 2 uddannelser? Hvordan pokker fungerer det så? Så vidt jeg kunne læse så er man stadig su-berettiget under barsel hvis man skal til at starte på ny uddannelse. Men hvordan fungerer det? 

Og så lige et helt andet spørgsmål - hvis man får barn midt i uddannelsen, hvordan starter man så op igen? Det giver god nok mening for kvinden, hvis hun tager et år, så stopper hun jo bare i f.eks. november og starter igen i november året efter  Men hvad med mænd? Hvordan kan de starte der hvor de kom fra, hvis de tager et halvt års barsel? Skal de så starte forfra på året, eller hvad? 

Det var lige en dynge spørgsmål  håber at der er en klog venlig sjæl, som gerne vil hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.