Afstemning: cykelstol vs. cykeltrailer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville du vælge til ét barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

707 visninger
5 svar
5 synes godt om
26. juni 2015

LouiseEm

Om os: 

Mor på cykel. Baby (knap 9,5 måneder til den tid) i stol/anhænger. Storebror på 4,5 på egen cykel. 

Ville i vælge/har i valgt anhænger eller cykelstol? Kom gerne med begrundelse.

Tak for jeres hjælp 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2015

Isabella_mor

Jeg vil sige cykelstol når storebror selv kan cykle. 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Benjamins'mor

Vi cykler 3 km til børnehave og synes ikke min søn på 4,5 år er stor nok til at cykle det stykke vej på egen cykel. Så jeg har købt en cykel hænger, jeg har også stol på, men da den mindste også kan sidde i cykel hænger nu er det nemmest når de er 2. 

jeg har en fra Winther og den er jeg super glad for. Den er nem at spænde dem fast i, regnslag er nem at køre op og ned og den er nem at sætte af og på cyklen. Jeg har købt den "brugt" af en som kun havde brugt den 1 gang.

Men for at svare på dit spørgsmål ville jeg vælge cykel stol når storebror cykler selv. For selvom jeg er rigtigt glad for vores hænger, så er det 1000 gange nemmere at cykle med et barn i stolen end med en hænger.

Anmeld Citér

26. juni 2015

lineog4

Jeg skal selv videre med min cykel og det er ikke altid mig der henter dvs. Kunne tage anhænger med igen. Derfor ville jeg altid vælge sæde. Vi har dog også en christiniacykel og da jeg havde to der skulle afleveres var det på den og jeg fik så nogle veltrænede lår da det så var mit transportmiddel frem og tilbage til arbejde...

Anmeld Citér

26. juni 2015

(august)

Cykelstol vi har en yepp og den er virkelig god. 

Vores pige på knap 5 har cykelt selv lige fra løbecykel og nu på rigtig cykel. Vi skal på ferie hvor cyklerne er med og der skal hende på knap 5 cykle ca 10-15km hverdag med gode pauser. Vi har tre børn, hende på 5 er den største, så vi har en på hver voksencykel også må hun klare det. Vi har testet hjemmefra og det går fint når hun får lidt hjælp op ad bakkerne. 

Det handler om vane, hvis de er vant til at cykle er det intet problem. 

Anmeld Citér

26. juni 2015

LouiseEm

Tak for svar  Storebror går i børnehave 1 km fra hvor vi bor, så han cykler selv. Kan simpelthen ikke forestille mig at jeg kan trække 2 børn i en anhænger  Lillebror skal desværre gå i vuggestue lidt længere væk, så de dage vi skal have storebror med ud og hente/aflevere kører vi nok. Han cykler nemlig meeeeeega langsomt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.