Igangsættelse før termin, erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg vælger at være anonym da ikke alle skal vide hvad lægerne har bestemt.

af medicinske orsager skal jeg sættes i gang mellem uge 35-36, vi ved selfølgelig allerede nu at det bliver et præmature barn da baby her i uge 30 vejer mindre end gemmensnittet.

jeg bliver holdt ekstra godt øjne med, med blodprøver, scanninger og ctg-scanninger. Baby har det godt men nu længere tid jeg går nu størrer risiko er der for fosterdød og der er grunden til jeg skal sættes igang så tidligt.

Jeg har aftalt med min læge at vi starter med at prøve at få mig til at føde normalt ved hjælp at stikpillen osv, men fra den første gang vi prøver må der max gå 3 dage også skal jeg have født ellers så skal jeg have planlagt kejsersnit. Jeg er helt tryk ved denne beslutning da jeg rigtig gerne vil føde selv og for min ønske opfyldt om at jeg får lov til at prøve om det kan lykkes 

jeg vil dog gerne høre om der er nogen her inde som har stået i samme situration og hvordqn det gik jer?

Hpner der sidder nogen der ude som vil dele af deres erfaring 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2015

AnnaK89

Jeg blev sat igang en lille uge før termin. Fik en stikpille kl. 12, men den blev lagt forkert, så den havde ingen virkning. Fik igen en kl. 18. Mærkede veerne omkring kl. 22, var i aktiv fødsel omkring kl. 02 og Karla er født 03.32. Super hurtigt og "nem" fødsel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.