Anonym skriver:
Vi har netop idag fortalt vores datter at vi skal have en baby og det er en lillebror.
Hun siger han skal hedde Albert, synes egentligt det er et okay navn, har aldrig tænkt over det før. Og er selv helt blank for drengenavne.
Men er normalt ikke til anderledes navne, vi har i forvejen en Liva. Hvad tænker i? ved godt at det i sidste ende er vores beslutning, men det er rart at vide hvordan det vil blive modtaget i den virkelige verden 
Jeg har en Albert på 4, snart 5 år.. Så jeg sys jo det er et fantastisk dejligt navn, til en lille fyr med al for meget krudt i måsen og som ALDRIG sidder stille..
I min Alberts børnehave er de to Albert'er.. Den anden Albert er lige startet, men han virker lige så tosset som min..
Fra min årgang i folkeskolen, blev færdig i 2002, der er der ikke mindre end 3 af os der har fået en Albert, to andre fra årgangen har fået en nevø der hedder Albert..
Desuden har jeg en rigtig god veninde der har "spurgt om tilladelse" til at hun engang må bruge det navn også..
Så jeg sys jo Albert er ganske normalt efterhånden, sys jo selv vi gav vores søn et unikt og ikke så brugt navn tilbage i 2010..
Anmeld
Citér